مسافران اوبر برای پس گرفتن اشیاء گمشده خود باید ۱۵ دلار پرداخت کنند!

مسافران اوبر برای پس گرفتن اشیاء گمشده خود باید 15 دلار پرداخت کنند!مسافران اوبر برای پس گرفتن اشیاء یا لوازمی که در خودرهای این سرویس مسافربری گم می کنند و یا جا می گذارند، باید مبلغ ۱۵ دلار را پرداخت کنند.

برای اکثر ما پیش آمده که چیزی را در اتومبیل افراد دیگر جا بگذاریم، فرقی نمی کند که اتومبیل دوستانمان باشد یا تاکسی، اتوبوس، قطار و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر. اگر وسیله ی مورد نظر را در وسایل حمل و نقل عمومی گم کرده باشید، تقریبا هرگز نمی توانید بار دیگر به آن دسترسی داشته باشید. اما این مساله درباره ی اوبر فرق می کند.

اینطور که به نظر می رسد، کمپانی اوبر سیاست های خود را به روز رسانی کرده است؛ رانندگان این سرویس تاکسیرانی می توانند مبلغ ۱۵ دلار را در ازای پس دادن لوازم مسافران اوبر از آنها طلب کنند. علاوه بر این، مسافران اوبر می توانند با راننده های خود تماس گرفته و سپس، زمان و محل پس گرفتن وسیله ی خود را مشخص کنند. اما این روش، اصلا مناسب نیست و این احتمال وجود دارد که راننده در طول این زمان، چند مسافر دیگر را از دست بدهد. به همین دلیل است که مبلغ ۱۵ دلاری که از مسافران اوبر گرفته می شود، به نوعی برای جبران خسارت مدت زمانی است که رانندگان از دست می دهند.

اوبر در صفحه ی پشتیبانی خود اینطور نوشته است: “خواهش می کنیم درک کنید که جدول زمانبندی راننده، تحت تاثیر مدت زمانی است که برای پس دادن اشیا گمشده به شما صرف می شود.” با این اوصاف، بسته به راننده و برخورد او می توان انتظار داشت که مسافران اوبر چنین مبلغی را پرداخت نکنند. اما فرض اصلی بر این است که چنین مبلغی از مسافران اوبر گرفته شود.

.

منبع: ubergizmo

مطلب مسافران اوبر برای پس گرفتن اشیاء گمشده خود باید ۱۵ دلار پرداخت کنند! برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.