مشخصات تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ با نام گلکسی View منتشر شد

 

اگر به دنبال یک تبلت با نمایشگر بزرگ‌تر از تبلت‌های عادی هستید غول تولید کننده اسمارت فون‌ها که در کره ساکن است تصمیم به عرضه چنین محصولی دارد. چند هفته پیش بود که کمپانی اپل تبلت درشت اندام جدید خود را با نام آی‌پد پرو معرفی کرد که یک نمایشگر 12.9 اینچی داشت و گویا کمپانی سامسونگ نیز تصمیم دارد محصولی این چنینی اما جنجالی‌تر را با نام گلکسی View عرضه سازد که یک صفحه نمایش 18.4 اینچی خواهد داشت. اما بر اساس اطلاعاتی که توسط GFXBench از این محصول منتشر شده است، گفته می‌شود که گلکسی View چندان هم که باید یک غول درشت اندام نیست.

Galaxy-View-GFXBench

در حقیقت نمی‌توان این دستگاه را به عنوان یک تبلت بالارده طبقه بندی کرد و در زمینه پردازنده و رم عملکرد ضعیفی دارد. اصلی‌ترین قابلیت این تبلت نمایشگر 18.4 اینچی آن است که بنابر اطلاعات منتشر شده وضوح 1920 در 1080 پیکسل را ارایه خواهد داد که چندان نمی‌تواند باکیفیت باشد و جزئیات مختلف را نمایش دهد اما همچنان قادر است یک انتخاب عالی برای مشاهده فیلم و… باشد.

گلکسی View که با شماره مدل SM-T670 شناخته می‌شود از پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای Exynos 7580 بهره می‌برد و پردازش‌‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Mali-T720 انجام می‌شود. این محصول 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی آن نیز 2 مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند.

با وجود اینکه این اطلاعات تقریبا کامل هستند اما هیچکدام توسط خود سامسونگ تایید نشده‌اند و ممکن است که محصول نهایی متفاوت از این دستگاه باشد. تبلت گلکسی View ابعادی در حدود 451.8 در 275.8 در 11.9 میلی‌متر خواهد داشت.

باید قبول کنیم که یک تبلت با عرض 451 میلی‌متر (حدود نیم متر) واقعا بزرگ است و شاید بتوان آن را یک تلویزیون قابل حمل نامید که هر کسی به سراغ آن نمی‌رود. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

نوشته مشخصات تبلت 18.4 اینچی سامسونگ با نام گلکسی View منتشر شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.