مشخصات گلکسی A40 سامسونگ لو رفت!

Samsung-Galaxy-A40-specs-and-mar-1 مشخصات گلکسی A40 سامسونگ لو رفت!

گلکسی A40 یکی از هندست‌های میان‌رده مورد انتظار از سامسونگ است که در سال 2019 روانه بازار خواهد شد. اولین عضو این خانواده تازه وارد گلکسی A50 است که مطابق شایعات از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و یک دوربین قدرتمند بهره می‌گیرد.

Samsung-Galaxy-A40-benchmark-tes مشخصات گلکسی A40 سامسونگ لو رفت!

به‌تازگی اطلاعاتی از برادر کوچک‌تر این اسمارت‌فون به نام گلکسی A40 منتشر شده است. این اسمارت‌فون از آخرین نسخه اندروید استفاده می‌کند و مشخصات درز پیدا کرده نشان می‌دهد که گلکسی A40، حداقل روی کاغذ یک گوشی ایده‌آل و قدرتمند محسوب می‌شود.

گلکسی A40 علاوه بر استفاده از اندروید 9 پای، از 4 گیگابایت رم و یک نمایشگر قدرتمند از نوع AMOLED استفاده می‌کند که ویژگی‌های مناسبی برای اجرای بازی و یا دیدن یک فیلم محسوب می‌شوند!

سامسونگ گلکسی A40 از چیپست اگزینوس 7885 استفاده می‌کند که به عنوان یک چیپست میان‌رده عملکردی بهتر از نمونه‌های مدیاتک را به ارمغان می‌آورد. هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی S40 هم‌چون برادر بزرگ‌تر خود از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین قدرتمند استفاده می‌کند یا نه؟!

گفته می‌شود این اسمارت‌فون در بازارهای متنوعی از جمله فرانسه، آلمان، لهستان، هلند و … عرضه خواهد شد. با این حال هنوز نمی‌دانیم گلکسی A40 در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می‌شود. ممکن است این هندست در بازارهای مختلف تحت نام‌های متفاوتی روانه بازار شود.

نوشته مشخصات گلکسی A40 سامسونگ لو رفت! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.