مشخصات گوشی جدید Mi Note 2 شیائومی به بیرون درز شد

همانطور که می دانید مدتی است در رسانه ها خبرهای پر رنگ و کم رنگی در مورد گوشی های جدید شیائومی شنیده می شود. شیائومی همیشه پس از اپل محصولات خود را روانه بازار می کند تا کمی در هواداران اپل موج تزلزل ایجاد کند. ساعتی پیش متوجه شدیم که در وب سایتی به نام وبیو، گوشی جدیدی برای شیائومی منتشر کرده که نام آن Mi Note 2 است. گفته شده که این گوشی هوشمند که ظاهری شبیه به گوشی های اپل دارد از دوربین های دوگانه عقب بهره مند است.  این دوربین های دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته اند.

گوشی جدید Mi Note 2

عکس قدیمی شیائومی Mi Note 2

 این گوشی از ماه ژوئن در خط تولید گسترده ای قرار گرفته و شرکت سازنده معتقد است که این گوشی فروش بالایی خواهد داشت و به عنوان یک گوشی پر فروش، در بازار آسیا، شناخته خواهد شد.

 در ماه یازدهم میلادی قرار است این گوشی رونمایی شود اما هنوز از خبر قطعی آن مطلع نیستیم. آنچه در این وب سایت در مورد  Mi Note 2 بیان شده این است که یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی دارد، که از تکنولوژی Super AMOLED بهره مند است که در بسیاری از گوشی های هوشمند پرچم دار آن را می بینیم. رزولوشون نمایشگر این گوشی به میزان ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل گزارش شده است. پردازنده این گوشی هوشمند جدید از نوع اسنپدراگون ۸۲۱ بوده که حافظه رم ۶ گیگابایتی آن، موجب شده که توجه بسیاری از رسانه ها به آن جلب شود. در این میان سخنی از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی شنیده شده که در کنار یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی، مجموعه ای از سخت افزارهای عظیم را به نمایش خواهد کشید.

گوشی جدید Mi Note 2

عکس جدید شیائومی Mi Note 2

 بدنه گوشی هوشمند Mi Note 2 از مواد شیشه و فلز طراحی شده است. برخی گفته اند که این گوشی دارای نمایش گر خمیده اند که البته در این مورد هنوز ۱۰۰ در صد مطمئن نیستیم.

با این حال و با توجه به این ویژگی ها، نظر شما در مورد گوشی های جدید شیائومی چیست؟ آیا می توان مثل سال های قبل این گوشی را به عنوان تهدیدی برای گوشی های اپل به شمار آورد؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با انتشار این خبر به علاقمندان شیائومی بگویید که منتظر گوشی جدید شرکت محبوبشان باشند.