مشخصات گوشی شیائومی فون پرو فاش شد؛ چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگابایت رم

مشخصات گوشی شیائومی فون پرو فاش شد؛ چیپ ست اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم

به نظر می رسد که شیائومی در سال جاری توجه زیادی به تولید گوشی های سطح بالا دارد. مدیران این شرکت بار ها اعلام کرده اند که شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی دو گوشی هوشمند قدرتمند را معرفی می کند و در حال حاظر تمرکز اصلی آن ها بر روی این دو گوشی است. البته این به معنای کم توجهی به بازار گوشی های میان رده و پایین رده نیست و همچنان شاهد ارائه محصولات ارزان نیز خواهیم بود.

در حال حاضر این اطمینان وجود دارد که گوشی می نوت ۲ طی هفته های آتی معرفی خواهد شد و تصاویر می ۵ اس این شرکت نیز بار ها در فضای مجازی منتشر گردیده. چندی پیش نیز یکی از مدیران ارشد شیائومی به گوشی هوشمند بالا رده دیگری اشاره و اعلام نمود که در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد؛ اما مشخص نبود که منظور او دقیقاً به کدام گوشی است. حالا اطلاعات بیشتری در مورد آن گوشی هوشمند بدست آمده.

در مورد گوشی شیائومی فون پرو به تازگی اطلاعاتی فاش شده است. البته در حال حاضر تنها مشخصات سخت افزاری این دستگاه لو رفته و هنوز عکسی از این گوشی هوشمند موجود نیست؛ بنابراین در حال حاضر نمی توان با قاطعیت گفت که این محصول همان Xiamoi Phone Pro است یا خیر. این احتمال وجود دارد که نام این دستگاه شیائومی پرو یا شیائومی می پرو باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع OLED بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ فول اچ دی را ارائه می دهد. شیائومی فون پرو در دو نسخه با میزان حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی LPDDR4 با فرکانس ۱۸۶۶ عرضه می شود. این دو ورژن به ترتیب حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از نوع۲.۰  UFS دارند. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۱ و پردازنده ۴ هسته ای ۶۴ بیتی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ تامین می شود. تامین انرژی این دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت صورت می گیرد و در بخش جلویی گوشی یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

دوربین جلو و عقب این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در همین راستا فاش کننده می گوید که سنسور های به کار رفته در گوشی شیائومی فون پرو همان سنسور های موجود در دوربین های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است. این بدان معنا است که دوربین این گوشی هوشمند به سنسور های قدرتمند IMX260 سونی و ISOCELL S5k2L1 مجهز است. هر دو این سنسور ها در گوشی استفاده می شوند و کاربرانی که آن را می خرند نمی توانند متوجه شوند که کدام سنسور نصیبشان شده است. گشودگی دهانه دوربین این گوشی f/2.0 خواهد بود.
با توجه به مشخصات ذکر شده به نظر می رسد که شیائومی در حال ساخت یک گوشی بسیار خوب و سطح بالا است. به هر حال باید صبر کنیم تا در آینده جزیئات بیشتری از این دستگاه فاش شود.

مشخصات گوشی شیائومی فون پرو فاش شد؛ چیپ ست اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته مشخصات گوشی شیائومی فون پرو فاش شد؛ چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۱ و ۶ گیگابایت رم اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.