مشکلات گلکسی اس ۱۰ هرروز بیشتر از دیروز نمایان می‌شوند!

مشکلات گلکسی اس 10

به نظر می‌رسد که آخرین آپدیت منتشر‌شده برای تلفن‌های سری گلکسی اس 10 سامسونگ مشکلاتی را ایجاد کرده است. به گفته سامسونگ و برخی از شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه تجارت، آمار فروش گلکسی اس 10 بسیار خوب بوده و این گوشی از محبوبیت زیادی برخوردار است. قدرت و قیمت مناسب گوشی‌های گلکسی اس 10، اس 10e و اس 10 پلاس سبب ایجاد این محبوبیت شده است. اما بررسی‌ها و گزارشات جدید نشان می‌دهند که این سه تلفن، چندان هم بی‌نقص نیستند.

کرش‌ها و خاموش‌شدن‌های ناگهانی

متاسفانه برخی از صاحبان اسمارتفون‌های سری گلکسی اس 10 پس از آخرین بروزرسانی که موجب بهبود عملکرد حالت شبانه و ارایه پچ‌های جدید امنیتی می‌شد، دچار مشکلات حادی شده‌اند. حتی برخی از کاربران انجمن‌های Reddit و XDA Developers نیز از عملکرد ضعیف حالت شبانه و دوربین دستگاه سخن می‌گویند.

چنین مسائل و مشکلاتی، ثبات نرم‌افزار گوشی را تحت‌تاثیر قرار داده و تعداد زیادی از صاحبان گلکسی اس 10 از مشکلات به‌وجود‌آمده شاکی هستند. ما درباره بیلد نامبر (شماره ساخت) XXU1ASE5 صحبت می‌کنیم که با برخی از اپلیکیشن‌ها سازگار نبوده و موجب کرش کردن گوشی می‌شود. در برخی از موارد، مشکلات به حدی زیاد هستند که کاربران مجبور به ریستارت کردن گوشی می‌شوند. برخی دیگر از کاربران توییتر اعتقاد دارند که این مشکلات تحت‌تاثیر نرم‌افزار‌های واتس‌اپ و نوا لانچر به وجود می‌آیند.

اما این مشکلات زمانی حادتر می‌شوند که برنامه‌های پیش‌فرض تلفن، مانند مرورگر و گالری تصاویر نیز بد عمل می‌کنند. برخی دیگر از کاربران هم از تخلیه سریع شارژ باتری و خاموش‌ شدن‌های ناگهانی گلایه‌مند هستند. البته ریستارت کردن تلفن موجب حل‌شدن موقتی مشکلات می‌شود، اما اگر مشکلات شما هم‌چنان پابرجا هستند، می‌توانید با بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه (Reset Factory) این مشکلات را تا حدودی برطرف کنید.

اگرچه، نمی‌توان گفت که مشکلات بیان‌شده توسط کاربران مختلف در شبکه‌های اجتماعی دقیق بوده یا خیر، اما واضح است که صاحبان تلفن‌های گلکسی اس 10 انتظار ندارند که پس از صرف هزینه نسبتا زیاد، با چنین مشکلاتی رو‌به‌رو شوند.

این مشکلات اولین و آخرین باری نخواهد بود که پیش می‌آیند

شاید شما و سایر افراد از بیان این جمله، خشنود نباشید؛ حتی برترین اسمارتفون‌های جهان نیز به وسیله نرم‌افزارها و آپدیت‌های ناقص، کارآیی خود را از دست می‌دهند. گلکسی اس 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشکلاتی مثل گرمای بیش‌ از حد تلفن، تخلیه سریع باتری و مسائل مربوط به شبکه تلفن‌همراه از فجایع این تلفن به شمار رفته و کاربران را از داشتن ابتدایی‌ترین قابلیت‌های یک تلفن محروم می‌کنند.

شنیدن چنین اخباری درباره تلفن‌های پرچمدار موجب ناراحتی افراد می‌شود، اما بروز این مشکلات به صورت عمدی یا سهوی موجب از دست‌دادن مشتریان زیادی خواهد شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ درحال آماده‌سازی یک پچ و منتشر‌کردن آن برای پرچمداران خود است.

اگر شما هم از این مشکلات رنج می‌برید، بازگردانی به تنظیمات کارخانه از ساده‌ترین پیشنهادات ما برای حل احتمالی مسائل به‌وجود‌آمده است. اما به یاد داشته باشید که حتما قبل از انجام این کار، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. یکی دیگر از پیشنهادات ما برای حل این مسائل، پاک‌کردن حافظه‌نهان (Cache) اپلیکیشن‌ها است.

نوشته مشکلات گلکسی اس 10 هرروز بیشتر از دیروز نمایان می‌شوند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.