معرفی اپلیکشین Pinngle: برقراری تماس صوتی با خارج از کشور!

معرفی اپلیکشین Pinngle: برقراری تماس صوتی با خارج از کشور!

بعد از انقلابی که اپلیکیشن تلگرام برای مخاطبین و کاربران خود در عرصه یک نرم‌افزار قدرت‌مند پیام رسان انجام داد و توانست تمامی رقبای خود مانند واتس‌آپ و لاین را از دور خارج کند، هیچ برنامه جدید دیگری نتوانست جایگزین تلگرام شود. در این مقاله قصد داریم جدیدترین اپلیکیشن پیام رسان Pinngle را معرفی کنیم که برای تماس خارج از کشور بسیار مناسب و ارزان است.

اگر از کاربران حرفه‌ای اپلیکیشن تلگرام هستید با نصب نرم افزار پیناگل (Pinngle) چیزی به داشته‌هایتان افزوده نخواهد شد. این اپلیکیشن با محیطی خسته کننده و ساده باعث نخواهد شد که تلگرام را از روی گوشی خود حذف کنید.

برای استفاده به این نرم‌افزار ابتدا از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. بعد از وارد نمودن شماره تلفن از عربستان سعودی با شما تماس گرفته می‌شود تا صحت خط‌تان تایید شود.

 

بعد از ورود به صفحه اصلی این نرم افزار مانند تمامی همتایان خود سه تب وجود دارد. تب اول مربوط به اطلاعات تماس، دومی مربوط به شماره‌های مخاطبین گوشی و سومی مربوط به پیغام‌های ارسالی و دریافتی است.

 

برای اینکه بتوانید به دوستان خود در پیناگل (Pinngle) پیغام ارسال یا دریافت کنید، حتما باید آنها نیز این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب داشته باشند. در قسمت بالا سمت چپ گزینه سه خط را بزنید تا نوار تنظیمات پیناگل باز شود.

در قسمت اول دعوت دوستان (invite friends) به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق پیامک دوستان خود را به این اپلیکیشن دعوت کنید. گزینه بعدی که ممکن است به کارتان بیاید Store Stickers یا مغازه استیکر است که می‌توانید در اینجا استیکرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در Pinngle Language زبان مورد نظر این اپلیکیشن را انتخاب نموده و در Text Size همانطور که از نامش مشخص است سایز متن نوشتاری خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین و شاید محبوب‌ترین بخش‌های این اپلیکیشن Pinngle out بوده که یک نوع تماس تلفنی جهانی فوق العاده ارزان است. این اپ تحت هر شرایطی کار می‌کند. این اپلیکیشن با اینترنت ضعیف و حتی شبکه‌های 2g نیز مطابقت داشته و می‌توانید تماس‌های صوتی خارج از کشور خود را با آن انجام دهید.

تماس‌های ویدیویی که از طریق این نرم افزار برقرار می‌شود کیفیتی عالی داشته و وضوح 720p را ساپورت می‌کند.

از طریق پیناگل می‌توانید به اشتراک عکس، فیلم و حتی موقعیت جغرافیایی خود بپردازید. امنیت این نرم‌افزاز به نسبت مابقی اپلیکیشن‌های پیام رسان بالا بوده و می‌توانید تمامی فعالیت‌ها و یا فایل‌های موجود خود را رمزگذاری کنید.

 

بعد از وارد نمودن شماره تلفن می‌توانید با آن تماس رایگان داشته باشید. شماره مورد نظر خود را وارد نمایید تا از سه ویژگی این اپلیکیشن یعنی تماس رایگان، تماس رایگان ویدیویی و پیغام رایگان استفاده کنید.

پیغام‌های این نرم‌افزار همانند دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بوده و قابلیت ارسال عکس، فایل صوتی و ویدیویی را به دوستان خود خواهید داشت. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید در قسمت بالا سمت راست سه گزینه تماس صوتی رایگان، تماس تلفنی ویدیویی رایگان و ارسال فایل‌های مختلف وجود دارد.

این برنامه بیشتر برای تماس‌های صوتی و تصویری ایجاد شده است و بیشتر تمرکز متخصصین ساخت این برنامه بر روی همین موضوع بوده است. به همین دلیل قابلیت پیام رسانی آن بسیار ساده است، در حالیکه تمامی نیازهای شما را مانند تلگرام و بقیه پیام رسان‌ها برطرف می‌کند.

نوشته معرفی اپلیکشین Pinngle: برقراری تماس صوتی با خارج از کشور! اولین بار در پدیدار شد.