معرفی بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران

بهترین پاوربانک بازار

تلفن‌های هوشمند و گجت‌های مربوط به آن نقش مهمی در زندگی امروز ما دارند و گاهی تصور زندگی بدون این تجهیزات غیر ممکن به نظر می‌رسد. تمامی دیوایس‌ها باتری دارند و فقط تا زمانی می‌توانیم از‌ آنها استفاده کنیم که ذخیره نیروی باتری‌شان به پایان نرسیده باشد. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت وسیله‌ای به نام پاوربانک یا شارژر همراه شده است. پاوربانک‌ها با تنوع زیادی در قیمت، اندازه، شکل، ظرفیت و قابلیت‌های مختلف در بازار وجود دارند و انتخاب بهترین پاوربانک کار آسانی نیست.

در این مقاله پاوربانک‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای شارژ موبایل و تجهیزات جانبی از قبیل ساعت هوشمند، ایرباد و… مناسب باشند و بتوانید آنها را به آسانی در کیف یا جیب خودتان حمل کنید. پاوربانک‌ها با ویژگی‌هایی مانند جامپ استارتر یا توانایی شارژ لپ‌تاپ موضوع بحث امروز ما نیستند و در فرصتی دیگر به آنها خواهیم پرداخت. تمامی مدل‌‌های پیشنهادی را از میان برندهای معتبر انتخاب کرده‌ایم و بر اساس قیمت از زیاد به کم مرتب شده‌اند. توجه داشته باشید قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و پاور دلیوری تنها در صورتی قابل استفاده هستند که توسط گوشی شما پشتیبانی شوند و در غیر این صورت نیازی به آنها ندارید. در ضمن یادتان نرود که از خرید پاوربانک با برندهای متفرقه یا مدل‌های فیک خودداری کنید تا با خطراتی مثل آسیب به باتری گوشی موبایل و حتی آتش‌سوزی روبرو نشوید. در ادامه مطلب با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مومکس IP92

بهترین پاوربانک بازار

اولین پیشنهاد ما یک پاوربانک زیبا و حرفه‌ای از برند مومکس است، این مدل قیمت بالایی دارد اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که کاملا ارزش بهای پرداختی را دارد و شاید بهترین پاوربانک ایران را خریده‌اید. درصد باقیمانده شارژ و ولتاژهای ورودی و خروجی از طریق یک صفحه نمایش رقمی (سون سگمنت) نشان داده می‌شوند. همچنین قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم را دارد. شاید تنها ایراد این پاوربانک وزن نه چندان سبکش باشد. مشخصات کامل را در جدول مشاهده کنید:

ابعاد 156 در 71 در 25 میلی‌متر
وزن 400 گرم
ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع کوالکام 3.0 Quick Charge
شارژ بی‌سیم دارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص پاور دلیوری

 

انکر   A1278 PowerCore Speed Upgrade With Quick Charge 3.0

بهترین پاوربانک بازار

انکر از بهترین سازندگان لوازم جانبی محسوب می‌شود تا جایی که فقط نام برندش برای اطمینان از کیفیت و کارایی یک دیوایس کفایت می‌کند. دومین پیشنهاد ما یک پاوربانک فوق‌العاده از برند انکر است که می‌تواند بهترین انتخاب در رده قیمتی خود و حتی بالاتر باشد. این دستگاه قابلیت شارژ بی‌سیم را ندارد اما علاوه بر پشتیبانی از ورژن سوم شارژ سریع کوالکام، به امکانات متعددی برای شارژ ایمن و سریع دیوایس‌های گوناگون مجهز شده است. درصد باقیمانده شارژ به وسیله ۴ عدد LED نشان داده می‌شود. در ضمن بر اساس توضیح سازنده، چیپست این پاوربانک در آمریکا ساخته شده است.

ابعاد 62 در 22 در 166 میلی‌متر
وزن 369 گرم
ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع  کوالکام 3.0 Quick Charge
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ – محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان، دما MultiProtect – تشخیص مقاومت کابل برای شارژ سریع‌تر Voltag Boost

 

پرووان  PM24 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

لوازم جانبی پرووان از محبوب‌ترین و بهترین پاوربانک های موجود در بازار هستند و در قیمت‌‌های مختلف یافت می‌شوند. پرووان PM24 یکی از پاوربانک‌های این برند است که ظرفیت باتری بسیار بالایی دارد. اما از قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع و شارژ بی‌سیم برخوردار نیست. اگر ظرفیت زیاد باتری و داشتن چراغ قوه برای شما مهم است می‌توانید این مدل را بخرید. درصد باقیمانده شارژ پرووان PM24 با نمایشگر سون سگمنت نمایش داده می‌شود. مطابق انتظار، ظرفیت بالای ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وزن بالایی را هم به همراه دارد.

ابعاد 75 در 32 در 155 میلی‌متر
وزن 620 گرم
ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ندارد
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص صفحه نمایش LCD – دارای درگاه ورودی Type-C, Micro USB, Lightning – چراغ قوه

 

 تسکو TP 888 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

تسکو از برندهای ایرانی خوب لوازم جانبی است و پاوربانک‌های این برند از محبوبیت بالایی برخوردارند. پاوربانک مدل TP 888 ظرفیت باتری بالایی دارد و به شارژ سریع کوالکام 3.0 Quick Charge نیز مجهز است. همچنین از قابلیت پاور دلیوری هم پشتیبانی می‌کند. این مدل هم وزن نسبتا بالایی دارد.

ابعاد 160 در 73 در 31 میلی‌متر
وزن 630 گرم
ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع کوالکام 3.0 Quick Charge
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 3
ویزگی‌های خاص قابلیت شارژ لپ‌تاپ‌های دارای پورت Fast Charge  -PD – دارای LCD جهت نمایش شارژ – پاور دلیوری

 

 انرجایزر  QE10004 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک QE10004 یک محصول از برند آمریکایی انرجایزر است که سابقه طولانی در ساخت باتری و لوازم مرتبط با پاور دارد. این مدل، از شارژ سریع کوالکام ساپورت نمی‌کند اما قابلیت شارژ بی‌سیم دارد. وزن سبک و طراحی زیبا در کنار قیمت مناسب، ارزش خرید QE10004 را بالا می‌برند. ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ممکن است خیلی زیاد به نظر نرسد اما برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود.

ابعاد 152 در 75 در 17 میلی‌متر
وزن 253 گرم
ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ندارد
شارژ بی‌سیم دارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص مدیریت هوشمند شارژ – طراحی فانتزی

 مک دودو MC_6031 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مهمترین مزیت پاوربانک مک دودو MC_6031 ابعاد کوچک و وزن کم آن است، این مدل در رده قیمتی خودش از ارزش خرید بالایی برخوردار است، هر چند به ویژگی‌هایی مانند شارژ سریع و شارژ بی‌سیم مجهز نیست، اگر وزن سبک و ابعاد کوچک پاوربانک برای‌ شما اهمیت دارد مک دودو  MC_6031 گزینه خوبی است.

ابعاد 64 در 24 در 98 میلی‌متر
وزن 168 گرم
ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ندارد
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص شارژ ایمن (MultiProtect) – اندازه کوچک – وزن کم

پرووان PN10 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پرووان PN10 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت یکی از بهترین پاوربانک ها در بین نمونه‌های هم قیمت و حتی با قیمت‌های بالاتر است؛ حتی می‌توانیم بگوییم با توجه به قیمتش می‌تواند بهترین پیشنهاد در بین مدل‌های معرفی شده ما باشد. این پاوربانک از شارژ سریع کوالکام 3.0 Quick Charge با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و پاور دلیوری هم دارد. این مدل با وجود بدنه پلاستیکی طراحی ساده و زیبایی دارد و در دو رنگ سیاه و سفید در بازار موجود است.

ابعاد 160 در 70 در 14 میلی‌متر
وزن 230 گرم
ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع کوالکام 3.0 Quick Charge
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص شارژ سریع 18 وات – پاور دلیوری –

 

پرووان PM11 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

PM11 سومین پاوربانکی است که با برند پرووان در لیست پیشنهادی ما قرار گرفته است. دوست داشتیم مدل‌های معرفی شده از برندهای مختلفی باشند اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که برند هیچ نقشی در اینجا نداشته و تمام پیشنهادهای ما با دقت و بررسی انتخاب شده‌اند. پاوربانک‌های معرفی شده در رده قیمت خودشان از جنبه‌های مختلف و در مجموع بهترین هستند و نتوانستیم در قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان گزینه‌ای بهتر از پرووان PM11  با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت پیدا کنیم. این پاوربانک ویژگی خاصی ندارد؛ ساده، سبک، ارزان و کار راه‌انداز!

ابعاد 68 در 7 در 137 میلی‌متر
وزن 221 گرم
ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ندارد
شارژ بی‌سیم ندارد
تعداد پورت خروجی 2
ویزگی‌های خاص

نوشته معرفی بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.