معرفی تمام مدل‌های کولر گازی سامسونگ به همراه قیمت

کولر گازی سامسونگ

شرکت‌های بسیاری به بازار کولر گازی ورود پیدا کرده‌اند، ولی در این بین کولر گازی سامسونگ محصولی خاص و منحصربه‌فرد شمرده می‌شود. در سال‌های گذشته گرما و رسیدن تابستان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم بود. چراکه دمای هوا پیوسته افزایش می‌یافت و استراحت، خوابیدن و انجام کارها را دشوارتر و در بعضی از مواقع غیرممکن می‌کرد. اما با ظهور کولرها این معضل نیز برطرف شده و به‌راحتی می‌توانید در محل کار یا خانه‌تان اعمال خود را به پایان برسانید. اما آیا بهترین کولرهای گازی سامسونگ را می‌شناسید؟ آیا از قیمت این کولرها مطلع هستید؟ در این نوبت قصد داریم تا با این دیوایس‌های شرکت کره‌ای بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR25MSFHE 25000

فن‌آوری اینورتر موجب شده تا مصرف انرژی به‌طور چشم‌گیری کاهش یابد و دیگر نیازی نیست نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. قابلیت سرمایش سریع هم تدارک دیده شده تا در مدت زمان کمی خانه یا محل کار سرد شود و به‌راحتی قادر به انجام کارهای خود باشید. گفتنی‌ست دما براساس شرایط محیطی  به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود و از این رو مصرف کاهش یافته و لزومی ندارد وقت‌تان را برای کم و زیاد کردن دما تلف کنید. ظرفیت سرمایشی این مدل 21019BTU/hr است و ناگفته نماند کولر سامسونگ صدای بسیار کمی تولید می‌کند.

قیمت: ۱۲ میلیون تومان

کولر گازی سامسونگ مدل Good-24000 HP

کولر گازی سامسونگ

ظرفیت سرمایشی این کولر چیزی در حدود ۲۵ هزار BTU/hr است و هم عملکرد سرمایشی و هم کارکردی گرمایشی دارد. در نتیجه در فصول گوناگونی قادر به بهره‌گیری از آن هستید. طراحی منحصربه‌فرد محصول باعث شده تا پرفورمنس کولر افزایش یابد. مصرف انرژی محصول سامسونگ بسیار کم بوده و در نتیجه هزینه‌های شما در بلندمدت کم‌تر خواهند شد. تمیز کردن فیلترهای این کولر گازی وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و به‌سادگی می‌توانید این کار را به پایان برسانید. تکنولوژی سرمایش سریع هم تعبیه گشته تا خانه‌تان تنها در عرض چند دقیقه خنک شود.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

کولر گازی سامسونگ مدل Good-24000 C

کولر گازی سامسونگ

محدوده ظرفیت سرمایشی در یک کولر گازی بسیار مهم است و هنگام خرید باید به این مشخصه توجه ویژه‌ای کنید. لازم به ذکر است این مدل ظرفیتی تقریبا ۲۵ هزار BTU/hr دارد. مصرف پایین و صدای کم جزء دلایل خرید Good-24000 C شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی مبدل نموده. به‌لطف قابلیت تایمر می‌توانید دستگاه را زمان‌بندی کنید و به‌عنوان مثال تنظیم نمایید که ساعت ۱۲ ظهر کولر روشن شده و خانه را خنک کند. سیستم سرمایش سریع نیز فراموش نشده تا بلافاصله از شر گرما خلاص شوید و به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده و در فضایی آرامش‌بخش به استراحت بپردازید.

قیمت: ۹ میلیون تومان

کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR13MSFHE 13000

کولر گازی سامسونگ

خوش‌بختانه سامسونگ در این مدل از فن‌آوری اینورتر بهره گرفته تا مصرف انرژی کاهش یابد و هزینه‌های شما کم‌تر شود. عملکرد دستگاه هم سرمایشی و هم گرمایشی بوده و از این رو در فصول گوناگون می‌توانید از کولر گازی کره‌ای بهره ببرید. محدوده ظرفیت سرمایشی ۱۰ تا ۲۰ هزار BTU/hr بوده و به‌همین دلیل کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR13MSFHE 13000 کولری مناسب برای فضاهای کوچک شمرده می‌شود. در ضمن این دستگاه صدای بسیار کمی از خود تولید می‌کند و در نزدیکی آن نیز می‌توانید استراحت کنید یا چرتی بزنید!

قیمت: ۸ میلیون تومان

کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR13MQFH 13000

کولر گازی سامسونگ

ظرفیت سرمایشی این کولر چیزی در حدود 12 هزار BTU/hr است و به‌ این ترتیب گزینه‌ای مطلوب برای اتاق‌های کوچک شمرده می‌شود. گفتنی‌ست مدل مذکور مصرف نسبتا کمی دارد و از این رو نیازی نیست نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. ریموت کنترلی هم فراهم شده تا از راه دور قادر به کنترل کولر گازی باشید. این امکان به شما داده شده تا در تابستان و زمستان از کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR13MQFH 13000 استفاده کنید. چراکه تولیدکننده برای کولر خود دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را تدارک دیده تا در هر زمانی بتوانید از محصول کره‌ای بهره ببرید.

قیمت: ۷ میلیون تومان

کولر گازی سامسونگ مدل Good-12000 C

کولر گازی سامسونگ

محدود ظرفیت سرمایشی این مدل ۱۰ تا ۲۰ هزار BTU/hr است و برای همین کولری مناسب برای فضاهای کوچک به‌شمار می‌آید. تولیدکننده از دیزاینی سه‌وجهی در دستگاه خود بهره گرفته تا عملکرد کولر ارتقا یابد. گفتنی‌ست Good-12000 C صدای بسیار کمی از خود تولید می‌کند و به‌راحتی در زیر یا نزدیکی آن می‌توانید به استراحت یا کار کردن بپردازید. تایمر هم از یاد نرفته و با کمک آن قادر به تنظیم زمان‌بندی‌های مختلف خواهید بود. در این صورت کولر گازی در زمان‌های تعیین‌شده روشن می‌شود و خانه را خنک می‌کند.

قیمت: ۶ میلیون تومان

نوشته معرفی تمام مدل‌های کولر گازی سامسونگ به همراه قیمت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.