معرفی هوآوی میت ۸ در آمریکا

معرفی هوآوی میت 8 در آمریکا
شرکت هوآوی، قصد دارد از گوشی هوشمند جدید خود با نام هوآوی میت ۸ رو نمایی کند.
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES)، در ژانویه (دی) ۲۰۱۶ و در شهر لاس وگاس میزبان هوآوی میت ۸ خواهد بود. هدف از این رونمایی بررسی فروش محصولات هوآوی در آمریکا است. اما به احتمال زیاد این محصولات در آمریکا توزیع خواهند شد.
بنا بر گزارشات اخیر وال استریت ژورنال، هوآوی میت ۸ به دنبال نکسوس ۶P وارد بازارهای آمریکا می شود. همچنین، کمیسیون ارتباطات فدرال، نام گوشی هوآوی میت ۸ را در بین گوشی هایی که باند فرکانس آمریکا را دریافت می کنند، قرار داده است.
شرکت هوآوی سومین تولید کننده ی بزرگ گوشی های هوشمند است. اگرچه در سایر کشورها از رقبای اصلی اپل و سامسونگ محسوب می شود، اما با این حال در آمریکا در دسته ی گوشی های کم کیفیت قرار دارد. گوشی هایی مانند هوآوی آنر۷، در بازار خرید و فروش (به میزبانی تولید کنندگان چینی گوشی های هوشمند، یعنی هوآوی و شیائومی) جزو پر فروش های بازار شرق بوده اند.
ساخت گوشی نکسوس ۶P گوگل را شرکت هوآوی بر عهده داشت. هوآوی در این همکاری فرصتی یافت که مشکلات خود را در زمینه ی عرضه تولیدات خود به بازار های آمریکا برطرف کند. هوآوی نام شناخته شده ای در بازارهای آمریکا نیست. نام تجاری شناخته شده از عوامل اصلی فروش گوشی های هوشمند در آمریکا محسوب می شود. و این در حالیست که ممکن است مشتریان از خرید خود رضایت چندانی نداشته باشند. تولید کنندگانی مانند اپل و سامسونگ نه تنها از نام تجاری برخوردارند، بلکه سهم بازار گسترده ای را در اختیار دارند.
قوانین چین از مشکلات دیگری است که هوآوی با آن روبرو می شود؛ اپلیکیشن ها و خدمات گوگل در چین ممنوع هستند. در حالیکه بسیاری از تولید کنندگان چینی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، اما اپلیکیشن هایی مانند جی میل، گوگل مپ، گوگل استور در گوشی های هوشمند گنجانده نمی شوند.
هوآوی با این همکاری، با یک نیر دو نشان را می زند. گوگل عملا بازاریابی هوآوی را انجام می دهد، بنابراین سیستم های سخت افزاری هوآوی و بودجه ی بازار آن به نام تجاری گوگل وابسته است. به علاوه، اصلی ترین نسخه ی اندروید روی نکسوس ۶P قرار دارد، بنابراین تمام اپلیکیشن ها و خدمات آن به گوگل تعلق دارند.
هوآوی قصد دارد با عرضه ی میت ۸ به بازارهای آمریکا کنترل اوضاع را در دست بگیرد. هوآوی در نمایشگاه CES حضور پر رنگی خواهد داشت. میزبانی رسانه ی اصلی در کنفرانس روز چهارم ژانویه و رویداد رسانه ای دیگر که در اواخر همان روز رخ خواهد داد، به عهده ی این شرکت خواهد بود. اما دقیقا مشخص نیست که در کدام رویداد از هوآوی میت ۸ رونمایی می شود.
ویژگی های این گوشی شامل: نمایشگر تمام HD 6 اینچی، تراشه ی ۹۵۰ کیرین، ۶ مگاپیکسل دوربین عقب، ۸ مگا پیکسل دوربین سلفی، باطری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۶ مارشمالو، پوشش EMUI 4.0 هوآوی. این گوشی در رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری و قهوه ای عرضه خواهد شد.
هوآوی میت ۸ در سه مدل ارائه می شود: ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی. ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیابایت حافظه ی داخلی. ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: idigitaltimes


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته معرفی هوآوی میت ۸ در آمریکا اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.