معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید!

Vinci-App-for-Windows-10-MobileJPG-1024x683 معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید!

با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن زندگی روزانه ما، بسیاری از افراد به سمت شبکه‌های اجتماعی رو آورده‌اند و شاید دو زندگی حقیقی و مجازی را توامان تجربه می‌کنند. برخی شبکه‌ها مبتنی بر متن هستند اما شبکه‌هایی همچون اینستاگرام که محوریت اصلی آن‌ها عکس است، محتوای خاص خودشان را می‌خواهند. از این رو اکثر افراد به‌دنبال زیبا کردن تصاویر و یا خاص جلوه دادن آن‌ها هستند تا بتوانند در دنیای مجازی خودی نشان دهند.

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیار زیادی برای ایجاد افکت بر روی تصاویر معرفی شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پریزما اشاره کرد. اگر هشتگ Prisma# را در اینستاگرام و یا سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، در می‌یابید که در حال حاضر از محبوبیت بسیاری برخوردار است؛ اما همین محبوبیت بیش از حد نیز کار دست سازندگان آن داده و سرورهای شلوغ آن موجب شده تا سرعت چندان بالایی را در اعمال افکت‌ها شاهد نباشیم. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را معرفی و بررسی کنیم که تا حد زیادی توانسته شبیه به پریزما عمل کند و نواقص آن را رفع کند. Vinci رقیب قدرتمند پریزماست که برخلاف او با همه دوست بوده و برای اکثر پلتفرم‌ها در دسترس است. با آی‌تی‌رسان و معرفی این اپ قدرتمند همراه باشید.

بعد از آن‌که Vinci را با حجمی در حدود ۵ مگابایت بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کردید، دوربین گوشی دل‌بندتان فعال شده و می‌توانید عکسی را که مایل به اعمال افکت بر روی آن هستید، همان لحظه بگیرید. انتظارات عجیب و غریب نداشته باشید؛ تصاویر خیلی باکیفیت ثبت نمی‌شوند و تنها می‌توانید فلاش گوشی‌تان را کنترل کنید و یا از میان دوربین سلفی و اصلی یکی را انتخاب کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای بدست آوردن نتیجه مطلوب، ابتدا توسط اپلیکیشن اصلی دوربین گوشی‌ خودتان عکاسی کرده و سپس آن را وارد برنامه Vinci کنید. جالب اینجاست که اپلیکیشن تصاویر شما را به‌صورت فولدری نشان می‌دهد و همین امر موجب شده تا بتوانید خیلی راحت تصویر مورد نظرتان را پیدا کنید.

Vinci-App-Review-1 معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید!

بعد از انتخاب تصویر با ادیتور خاصی مواجه نمی‌شوید و تنها می‌توانید بخشی از تصویر را کراپ کنید، آن را بچرخانید و یا کمی به عکس مورد نظر زاویه بدهید. سپس با ورود به بخش بعدی، تصویر شما در بالا قرار گرفته و افکت‌های متنوع Vinci از بخش زیرین قابل انتخاب هستند. شاهد افکت‌های بسیار خوبی در این اپلیکیشن هستیم و در مقایسه با پریزما شاید بتوان کیفیت برخی از آن‌ها را بهتر عنوان کرد. حتی به جرات می‌توان گفت که افکت‌های Vinci از پریزما متنوع‌تر هستند. مثلا فیلتر Oil که عکس مورد نظرتان را به نقاشی‌های رنگ روغن تبدیل کرده و یا فیلتر Wood که عکس شما را گرفته و همان را با تم چوبی تحویل‌تان می‌دهد.

اپلیکیشن  Vinci ۳۵ افکت متفاوت را برای شما در نظر گرفته که اکثر آن‌ها تم نقاشی دارند و می‌توانند به کلی حال و هوای عکس شما را تغییر دهند. برخی از آن‌ها نیز تاریخچه‌ای را در پس خود دارند و خیلی هم آبکی نیستند! به‌عنوان مثال اولین فیلتر موجود در این اپ Delanuay نام گرفته که در واقع به تصویر شما رنگ و بوی نقاشی‌های رابرت دلانوای را می‌دهد.

پس از انتخاب فیلتر می‌توانید میزان شدت آن را متناسب با سلیقه خودتان تنظیم کنید. البته از حق نگذریم Vinci آن‌قدر خوب فیلترها را اعمال می‌کند که شاید نیازی به تغییر آن‌ها نداشته باشید. همچون پریزما برای استفاده از این برنامه نیز می‌بایست به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید. سرعت اعمال فیلترها بسیار بالاست و خبری از کندی نخواهد بود؛ تا جایی که شاید بتوانید در کمتر از ۲ دقیقه یک‌بار تمام ۳۵ فیلتر را بر روی عکس خودتان اعمال کنید و نتیجه را ببینید (البته اگر سرعت اینترنت شما معقول باشد).

Vinci-App-Review-2 معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید!

در پایان Vinci به شما اجازه می‌دهد که تصویر را در گالری ذخیره کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی خاصی همچون اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بخش تنظیمات اپلیکیشن تنها امکان حذف واترمارک را فراهم کرده و شامل گزینه خاص دیگری نمی‌شود. به صورت کلی Vinci رقیب جدی پریزماست و می‌تواند به راحتی حال و هوای تصاویر شما را در کسری از ثانیه تغییر دهد. این اپلیکیشن برای سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS در دسترس است.

مزایا

  • فیلترهای زیبا و متنوع
  • سرعت بالا در اعمال فیلتر
  • کیفیت بالای فیلترها
  • امکان تنظیم میزان شدت فیلتر

معایب

  • تنظیمات برنامه محدود است

Cafebazar معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید!

نوشته معرفی و بررسی اپلیکیشن Vinci: عکس‌های خودتان را به نقاشی تبدیل کنید! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.