معرفی ۲۰ بازی رایگان اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

راستش را بخواهید هیچ چیزی مثل سرگرم بودن با گوشی موبایل وقت شما را به تندی سپری نمی کند. مخصوصا اگر با گوشی درگیر یک بازی جذاب هم باشید، قطعا زمان تان سریع تر سپری خواهد. گاهی اوقات وجود دارند که ما به دنبال گذران وقتیم! مثلا تصور کن می خواهی مسیری طولانی را با اتوبوس جابجا شوی یا این که می خواهی جایی بمانی تا کارت راه بیفتد! این طور مواقع زمان کند می گذرد اما یک بازی موبایلی می تواند همه چیز را عوض کند. اما در اوضاع کنونی بازی ساز ها بیشتر بازی هایشان را آنلاین می سازند یعنی تا اینترنت نباشد، بازی راه نمی افتد. اگر شما نیز مساله اتصال به اینترنت در خارج از منزل و اداره دارید، می توانید این ۲۰ بازی را نصب کنید و بدون نیاز به اینترنت هر جا که دوست داشتید آن ها را پلی کنید!

 

چند بازی اکشن اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی ها اکشن طرفداران خود را دارند و به گونه ای می توانند تخلیه انرژی شما را به همراه داشته باشند اما برخی با تخلیه انرژی شما، اعصابتان را کمی به هم می ریزند. از جمله سالم ترین بازی اکشن اندرویدی بدون نیاز به اینترنت می توان به این لیست اشاره داشت

 

بازی اکشن اندرویدی Shadow Fight 2 بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
Shadow Fight 2 بازی اکشن بدون نیاز به اینترنت است که روی دیوایس های اندرویدی کار می کند

این بازی یکی از نمونه بازی های مبارزه ای تن به تن است که شبیه به بازی های کلاسیک Mortal Kombat و Street Fighter  است. خوشبختانه این بازی به خوبی در گوشی های متوسط نیز کار می کند و برای راه اندازی آن نیاز به هیچ گونه اینترنتی نیست.

برای دانلود این بازی از گوگل پلی کلیک کنید.

 

بازی اکشن رایگان اندرویدی GT Racing 2 بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
GT Racing 2 یک بازی مسابقه ای ماشینی که نیاز به اینترنت ندارد و کاملا اندرویدی است.

این بازی نیز یک بازی کلاسیک خیابانی است که برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است. از جمله ویژگی جالب این بازی این است که می توانید کنترل فرمان بازی را با ژیرسکوپ همراه کنید.   اما یکی از عواملی که این بازی را از بازی های مشابه متفاوت می کند، کنترل های لمسی قابل تنظیم است که به شما اجازه می دهد تا ترمز، سرعت بخشیدن یا افزایش توربو را به دلخواه ترین حالت خود دریافت و استفاده کنید

برای دانلود این بازی از گوگل پلی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی رایگان Robot Unicorn Attack 2 بدون نیاز به نت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

Robot Unicorn Attack 2 یک بازی اندرویدی خاص و اکشن است که نیاز به اینترنت ندارد. گرافیک این بازی عالی است و داستانی را پیش روی شما قرار می دهد که حسابی سرگرم تان می کند. این بازی با ویژگی های خاصی مثل دوبار پریدن و غیره بروز رسانی شده که هیجان بازی را بیشتر می کند.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

بازی رایگان اندرویدی Angry Birds 2 بدون نیاز به نت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

شما تا بحال گوشی موبایلی را دیده اید که انگری بردز روی آن نصب نباشد؟ خوشبختانه سری جدید آن Angry Birds 2 با بروز رسانی هایی که در آن رخ داده، به شما فرصت می دهد تا خوک های مزاحم را حسابی بترسانید و هدف بازی را پیش ببرید. البته امتیازهای دیگری نیز به این اپلیکیشن جدید داده شده که در عمل تفاوت آن را احساس خواهید کرد. همچنین این که این بازی نیاز به اینترنت ندارد ما را خیلی خوشحال کرده است.

برای دانلود نسخه بدون اینترنت پرندگان خشمگین کلیک کنید

 

لیستی از بازی های پازلی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی های پازلی مخصوص آن دسته از کاربرانی است که حسابی در آرامش کامل به سر می برند و هوش و اعصاب شان انقدر قوی است که حاضرند از مغزشان برای بازی و حل مسائل بازی استفاده کنند. البته این قبیل بازی ها را در گوگل پلی به وفور می توانید ببینید ولی نسخه بازی پازلی بدون نیاز به اینترنت تقریبا کمیاب است. اینجا لیستی از بازی اندرویدی پازلی بدون نیاز به اینترنت را به شما معرفی می کنیم

 

بازی پازلی اندرویدی رایگان Solitaire: Decked Out بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

جایی که دسترسی به اینترنت نیست یک بازی تک نفره نیز می تواند حال شما را خوب کند. این بازی، به شما کمک می کند تا به صورت تک نفره، با گیم پلی عالی، یک تجربه متفاوت از بازی را داشته باشید. اما روی همین یک برنامه متمرکز نشوید، چیزهای جدید دیگری نیز در ادامه خواهیم آورد که هیجان بازی تک نفره را به شما خواهد چشاند.

برای دانلود این بازی کلیک کنید.

 

بازی اندرویدی پازلی رایگان Simon Tatham’s Puzzles

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
یک بازی سخت اندرویدی پازلی که بدون اینترنت هم کار می کند

اگر به دنبال یک بازی پازلی گیج کننده و سخت هستید که نیازی به دسترسی به اینترنت هم نداشته باشد، این بازی می تواند نظرشما را جلب کند چرا که گیم پلی این بازی اصلا آسان نیست و چالشی است و نام پازل، برازنده آن است.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی و رایگان Unblock Me FREE بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
برای ساعت ها همراهی با یک بازی پازلی گیج کننده و شیرین، Unblock Me FREE بهترین بازی اندرویدی و رایگان است که نیازی به نت ندارد.

از جذاب ترین بازی های پازلی آن دسته از گیم هایی هستند که ظاهر ساده ای دارند اما گیم پلی آن ها موجب می شود که گاهی ساعت ها درگیر یکی از مراحل آن باشید تا بتوانید مسیر معین شده را به درستی کنترل کنید. Unblock Me FREE دقیقا یکی از این بازی هاست که من ساعت ها موتور مغزم را برای آن داغ کرده ام و مراحلش را طی کرده ام. این بازی حسابی چالشی است و قدرت فکر و مغز را افزایش می دهد.

برای دانلود Unblock Me FREE از گوگل پلی کلیک کنید

 

بازی پازلی رایگان اندرویدی SimCity BuildIt

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
به طور رایگان و بدون نیاز به اینترنت شهر اندرویدی خود را بسازید

اگر همیشه دوست داشتید تا یک آرشیتکت باشید تا بتوانید یک شهر را به دلخواه خود بسازید و به هر نام که دوست دارید آن را صدا بزنید، اما نشد! SimCity BuildIt  این فرصت را برای شما فراهم کرده تا خودتان را محک بزنید تا بفهمید که آیا واقعا سازنده خوبی هستید یا نه. از امتیازهای این بازی، گرافیک عالی، سرگرم کننده بودن، تنوع و رایگان بودن آن است. البته این که نیازی به اینترنت نیز ندارد، باید در صد مزایای این اپ اندرویدی برشمرد..

برای دانلود SimCity BuildIt  از گوگل پلی کلیک کنید

 

شماری از بازی های ماجراجویی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی های ماجراجویی یکی از سرگرم کننده ترین نوع بازی هایی است که حسابی وقت شما را می گیرد و نمی گذارد متوجه گذران زمان باشید. در مکان هایی که واقعا حوصله تان سر می رود، داشتن یکی دو بازی ماجراجویی بدون نیاز به اینترنت بهترین دارایی شما خواهد بود. پس این لیست را پس نزنید.

 

بازی ماجراجویی اندرویدی Shattered Pixel Dungeon

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

اگر شما یکی از طرفداران Legend of Zelda ( افسانه زلدا ) در دهه ۸۰ هستید پس قطعا باید بازی  Shattered Pixel Dungeon را دوست بدارید. در این بازی اندرویدی که توسط سازندگان جدید آن را ساخته اند و روی دستگاه های جدید کار می کند همه چیز از جمله گرافیک و خود بازی شبیه به آن چیزی است که در دوران گذشته احتمال تجربه آن را داشته اید.

برای دانلود بازی قدیمی  Shattered Pixel Dungeon کلیک کنید. 

 

بازی اندرویدی ماجراجویی Kingdom Rush بدون نیاز به اینترنت

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت
بازی موبایلی دفاعی بدون نیاز به اینترنت برای علاقمندان به اندروید

بازی های دفاعی و یا بهتر بگویم هر بازی که یک مقر و قلعه مقاومتی و دفاعی دارد این روزها یکی از پر طرفدار ترین بازی هایی است که روی گوشی های موبایل نصب می شوند. تلفیق درست استراتژی و پیش برد اهداف بازی، در این بازی ها کمک می کند تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن، دفاع کنید، نقشه بچینید و پیروز این بازی دفاعی و ماجراجویانه باشید. از جمله ویژگی های این بازی گرافیک عالی، گیم پلی خوب، و داستانی است که می تواند ساعت ها سرگرم تان کند.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

بازی رایگان اندرویدی Survive: Wilderness Survival

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

آیا شما بازی بچگانه Oregon Trail را تا کنون انجام داده اید؟ اگر موفق به این کار نشده اید باید بگویم که متاسفم چرا که آن را از دست داده اید اما بازی Wilderness Survival فرصتی ایجاد کرده که بتوانید نمونه این بازی را در موبایل های خود تجربه کنید و ساعت ها درگیر بازی باشید. البته عدم نیاز به اینتترنت یک ویژگی مثبت این بازی اندرویدی ماجراجویانه است

برای دانلود این بازی از گوگل پلی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت The Silent Age و رایگان

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی عصر خاموش یک بازی جذاب اندرویدی است که تلفیقی از بازی های کلاسیک و عصر جدید است. گرافیک بازی عالی است و گیم پلی و داستان بازی به گونه ای پیش می رود که شما به عنوان گیمر اصلی، باید به گونه ای بازی را ادامه دهید تا به کشف چیزهایی بپردازید و در کنار آن، سرنخ هایی بدست آورید و با کمک آن ها، به هدف بازی برسید. این بازی اندرویدی به این دلیل نیاز به اینترنت ندارد تا بتوانید هر جا که شده آن را انجام دهید و تجربه کنید.

برای دانلود این بازی کلیک کنید. 

 

بازی های نقش آفرینی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

اگر دلتان می خواهد بازی را تجربه کنید که در آن خودتان یک تنه به جنگ بروید، و نقش اصلی را بازی کنید و با نقش هایی که ایجاد می کنید روال بازی را به دست بگیرید، بهترین انتخاب برای شما بازی های نقش آفرینی است! نظرتان را در مورد لیست زیر حتما به ما بگویید

 

بازی نقش آفرینی رایگان اندرویدی Tap Titans 2

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

چه کسی واقعا وجود دارد که نخواهد قهرمان یک بازی حماسی باشد؟ حتی اگر شده این بازی در داخل گوشی اندرویدی شما باشد و بخش کوچکی از دنیای تان را اشغال کند، می تواند باز هم خوشایند باشد. در این بازی، شما می توانید به طور حماسی، دفاع کنید و دشمن را از بین ببرید و امتیازهای متنوعی بگیرید. این بازی انقدر سرگرم کننده است که در هر محیط داخل یا خارج از منزل، و حتی بدون اینترنت نیز می توانید با آن ساعت ها سرگرم شوید.

نکته: توجه کنید که فایل بازی پیش از نصب باید روی گوشی تان قرار داده شود.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی و رایگان Postknight

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

هر چند نسل بازی های دو بعدی روز به روز در حال انقراض است اما نسخه بدون نیاز به اینترنت Postklight روی کار آمده تا همیشه روی گوشی ها باشد و ساعت ها کاربران ماجراجو را سرگرم خود کند. داستان این بازی از این قرار است که شما به عنوان یک سرباز یا شوالیه، باید نامه هایی را به پادشاهانی برسانید! اما برخی دشمنان نمی خواهند که این نامه به دست پادشاه برسد. این شما هستید که با درایت خود، و با امکاناتی که دارید باید دشمنان را نابود کنید و از نامه مراقبت کنید تا به دست آن افرادی که می خواهید برسند. این بازی واقعا سرگرم کننده است و گرافیک جذابش موجب آرامش اعصاب شما خواهد شد البته اگر زیاد کشت و کشتار به راه نیندازید.

برای دانلود این بازی کلیک کنید. 

 

بازی رایگان و متفاوت Pokémon Quest

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی های سری پوکمون در کشور ما و بسیاری از کشور ها محدودیت هایی دارد که البته این محدودیت ها جدی و درست است اما برخی از کاربران گویا آی تی که از کشورهای دیگر، در حال مطالعه این آموزش هستند، می توانند سری جدیدی از پوکمون را از این جا دانلود کنند. نکته مهمی که وجود دارد که داستان این بازی، با سایر نسخه های پوکمان فرق دارد ( من هنوز هم نمی دانم در زبان فارسی باید این کلمه را پوکمان نام داد یا پوکمون! نظر شما چیست؟ ).

نکته: باید ابتدا به طور آنلاین، کاراکتر خود را رجیستر کنید و بعد به طور  آفلاین بازی کنید.

برای دانلود نسخه متفاوت پوکمان از گوگل پلی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی و رایگان Eternium

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

این بازی یاد آور بازی های قدیمی و کلاسیکی است که هیجان دوران کودکی بسیاری از جوان ها و میان سال های امروزی را پر کرده اند. در حال حاضر Eternium  بازی اندرویدی است که سرشار از امکانات و اکشن هایی است که کمک می کند به سمت اهداف خود پیش بروید. مثلا باید با سیاه چال هایی سر و کار داشته باشید تا بتوانید بازی را به پیش ببرید یا از قدرت جادویی تان استفاده کنید و پیش بروید یا این که از سایر پیشنهاد های جذاب بازی، استقبال کنید. من صحنه های نبرد شبانه این بازی را خیلی دوست دارم چرا که دهشتناک اما لذت بخش است. این بازی حقیقتا سرگرم کننده است و عدم نیاز به اینترنت از مزیت های آن است.

توجه: دقت کنید که هر چند مدت یک بار برای بروز رسانی بازی، و دیتاهای آن باید به اینترنت وصل شوید و دیتاهای بازی را بروز رسانی کنید.

برای دانلود بازی کلیک کنید.

 

بازی های کلمه ای رایگان اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی های کلمه ای و عبارتی نیز برای علاقمندان به زبان انگلیسی و کسانی که به دنبال بازی های زبانی هستند آیتم ها خوبی هستند. سرگرم کننده بودن، رایگان بودن و بدو نیاز به دسترسی به اینترنت، از ویژگی های لیستی است که در ادامه به شما معرفی خواهد شد:

 

بازی عبارت و کلمات انگلیسی رایگان اندرویدی Word Search

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

اگر به دنبال یک بازی ساده هستید که امکان حدس زدن را به شما بدهد، این بازی یکی از بهترین رایگان های اندرویدی است که بدون نیاز به نت کار می کند. ویژگی جالب این بازی این است که می توانید از میان قهرمان داستان ها وبازی ها و موارد مشابه سوالات بازی را حدس بزنید. البته این بازی از سطح آسان تا سخت به پیش می رود و شما می توانید با امتیازهایی که دارید، گاهی برخی از بخش های بازی را خریداری کنید و سریع تر حدس بزنید.

برای دانلود بازی کلیک کنید

 

بازی اندرویدی و رایگان Pictoword

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

اگر به دنبال یک بازی کلمه ای هیجان انگیز هستید، و باید قدرت مغز خود را محک بزنید، Pictoword می تواند ساعت ها شما را درگیر می کند. در این بازی اندرویدی، به شما عکس هایی ارائه می شود که باید طی آن، کلمات را حدس بزنید. گاهی این حدس سریع رخ می دهد اما در مراحل بالاتر، باید واقعا باهوش باشید تا بتوانید کلمات را حدس بزنید و امتیاز کسب کنید. البته در بازی استراتژی هایی برای سهل تر شدن تشخیص وجود دارد که یا هزینه بر است یا امتیازتان را کم خواهد کرد.

برای دانلود Pictoword از گوگل پلی کلیک کنید.

 

بازی اندرویدی رایگاه Languinis

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

Languinis یکی از بازی های اندرویدی تشخیص کلمات است که با گرافیک عالی، به شما کمک می کند تا بتوانید کلمات را تشخیص دهید و از مراحل ساده به مراحل سخت تر پیش بروید. اگر بازی های کلمه ای Scrabble یا Boggle را تا به حال تجربه کرده اید، قطعا می توانید متوجه شوید که بازی مورد نظر، تلفیقی از روش های این بازی هاست.

 برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی کلیک کنید

 

بازی رایگان اندرویدی Wordscapes

بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت

بازی کلمات ممکن است در ابتدا کمی سرگرم کننده باشد اما طراحان خوش سلیقه برای جلوگیری از خسته شدن کاربران در بازی های فکری، و برای این که بهتر بتوانند فرد را در بازی نگهدارند، المان هایی نظیر  موسیقی متن عالی، انیمیشن های زرق و برق دار و پس زمینه های آرام بخش را به بازی اضافه می کنند. Wordscapes دقیقا یکی از همین بازی هاست که به خودی خود، یک بازی کلمات نیست و امکانات آن شما را پابند آن خواهد کرد.

برای دانلود بازی کلیک کنید

 

آنچه را که در این مقاله مطالعه کردید لیستی بی نظیر از ۲۰ بازی اندرویدی با سبک های متفاوت بود که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. هر چند ممکن است این بازی ها هر چند وقت یک بار آپدیت شوند و شما برای داشتن نسخه جدید به اینترنت وصل شوید، اما می توانید سال ها بدون نیاز به نت با آن ها کار کنید البته اگر به مرحله آخر آن ها نرسید.

آیا شما در این باره بازی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت می شناسید که به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته باشد و حسابی سرگرم کننده باشد؟ می توانید پیشنهاد های خود را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

نوشته معرفی ۲۰ بازی رایگان اندرویدی بدون نیاز به اینترنت اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.