معرفی ۸ اپلیکیشن عالی که از Google Play حذف شده اند

بهترین اپلیکیشن اندرویدی

اگر گشتی در گوگل پلی زده باشید متوجه می شوید که میلیون ها نرم افزار اندرویدی را در خود جا داده است. اما برخی از اپلیکیشن ها به دلیل این که تمام قوانین گوگل را نمی پذیرند، از این سامانه خارج شده اند اما به قدری مهم هستند که شهرت کافی را پیدا کرده اند. در این مطلب می خواهیم به معرفی لیستی از این اپلیکیشن ها بپردازیم به این امید که اگر به آن ها نیاز دارید با یک کلیک از منبع اصلیشان آن ها را دانلود و نصب کنید.

 

بازی اندرویدی Fortnite

در حال حاضر، stalwart به یک سازمان پیشرفته برای نشر محصولات خود در جهان تبدیل شده است. بازی Fortnite و شهرت آن نیز مدیون این موسسه هستیم. هر چند برای کاربران این کاملا عادی بوده که بتوانند از طریق گوگل پلی و یا مارکت های اندرویدی دیگر، Fortnite را دانلود و نصب کنند اما این سازمان تصمیم گرفته از طریق سایت رسمی خود همراهی با این بازی ویدیویی را دنبال کنند.

بهترین اپلیکیشن اندرویدی

استفاده از Fortnite رایگان است و تنها با اسکن کردن یک کد QR می توانید آن را دانلود کنید.

چه چیزی از این راحت تر؟

برای دانلود Fortnite کلیک کنید. 

 

اپلیکیشن اندرویدی Viper4Android

به علت های ناشناخته ای، گوگل پلی بعد از مدتی همراهی با Viper4Android، آن را از این فضا حذف کرد. شاید یکی از این علت ها این بوده که Viper4Android به کاربر اجازه می داده تا عمیق تر از حالت معمولی ( که سایر اپ ها فراهم می کنند )، به تنظمیات داخلی گوشی دسترسی داشته باشند و صدای گوشی و پخش صوتی را مدیریت کنند.

بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای تغییر و تنظیمات صوتی اندروید

به کمک این اپلیکیشن می توانید روی ولوم کار کنید و اکولایزرها را تغییر دهید. معمولا این اپلیکیشن برای کسانی خوب است که می خواهند با وقت گذاشتن روی سیستم صوتی گوشی خود تغییرات شگرفی ایجاد کنند.

همچنین تنها کسانی می توانند از Viper4Android استفاده کنند که تا کنون گوشی خود را روت نکرده باشند.

برای دانلود Viper4Android کلیک کنید

 

بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای استفاده از یوتیوب با نمایشگر خاموش

سال هاست که از یوتیوب برای شنیدن موسیقی و یا دیدن فیلم استفاده می کنیم. اما یکی از عیوب رفع نشده از یوتیوب و اپلیکیشن رسمی آن این است که وقتی فیلم یا صدا را از این طریق گوش می کنید تا زمانی می توانید آن را در دسترس داشته باشید که اسکرین گوشی تان روشن باشد.

بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای استفاده از یوتیوب با نمایشگر خاموش

اگر میزان باتری گوشی شما و حالت ذخیره انرژی به گونه ای باشد که سیستم به طور اتوماتیک، اسکرین را آف می کند، یوتیوب از سرویس دهی خارج می شود.

اما  FireTube دقیقا این مساله را حل کرده است.

وقتی که با این اپلیکیشن شروع به دیدن فیلم می کنید و صرفا صدای ان برای تان مهم است می توانید با خیال راحت اسکرین گوشی را خاموش کنید و به شنیدن خود ادامه دهید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

 

دانلود نرم افزارهای پولی گوگل پلی به طور رایگان با Amazon Appstore

Amazon Appstore مجموعه اپلیکیشن های آمازون است. هر چند آمازون را برای فروش بسیاری از محصولات مختلف می شناسیم و قدرت آن را دیده ایم اما تلاش های این شبکه برای نشر مجموعه اندرویدی اش، به تناسب میزان شناخت کمی که از این مجموعه وجود دارد، بسیار زیاد است.

دانلود نرم افزارهای پولی گوگل پلی به طور رایگان با Amazon Appstore

در این مجموعه که Amazon Appstore نام دارد شما می توانید اپلیکیشن های بسیار خوب و قدرتمندی را ببینید که شاید در جای دیگر نباشند. از طرفی برخی از این اپلیکیشن ها در آمازون به رایگان ارائه شده در حالی که باید برای تهیه آن ها از گوگل پلی پول پرداخت کنید.

از این به بعد برای تهیه هر اپلیکیشنی که در گوگل پلی پولی است، سری به Amazon Appstore بزنید و نسخه رایگان آن را چک کنید و دانلود کنید.

 

ابزار مدیریت فایل اندرویدی پیشرفته MiXPlorer

MiXPlorer یک فایل منجر عالی اندرویدی است که معمولا رابط کاربری ساده و کاربردی و البته آرامش بخش آن نظر کاربران را به خود جلب کرده است. با کمک این فایل منجر می توانید انواع ویژگی های پیشرفته و آماتور را در دسترس داشته باشید.

برای این که بتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید دو حالت برای نمایش ارائه می شود.

  • حالت نمایش بر اساس تب بندی در صفحه
  • حالت نمایش به صورت آیکون های بزرگ

ابزار مدیریت فایل اندرویدی پیشرفته MiXPlorer

این دو حالت به شما کمک می کند به تناسب نیاز خود صفحه را سفارشی کنید و فایل ها را به روش کارامد تر مدیریت کنید.

علاوه بر این شما می توانید به کمک این فایل منجر، فایل های خود را روی ۱۷ سرویس مختلف از جمله Google Drive، Dropbox، MEGA و Onedrive در دسترس داشته باشید.

این فایل منجر برای کسانی که دستگاه روت شده دارند نیز قابل استفاده است و دسترسی عمیق تری به آن ها می دهد تا آن طور که می خواهند دیوایس خود را مدیریت کنند.

اما شاید باور نکنید که این اپلیکیشن مدیریت فایل پیشرفته رایگان باشد و بدون هیچ تبلیغی کار شما را راه بیندازد.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

مجموعه اپلیکیشن های رایگان و اوپن سورس در F-Droid

این نرم افزار در حقیقت یک مارکت اندرویدی عالی از اپلیکیشن های رایگان اندروید و اپ هایی است که اوپن سورس هستند.

وقتی که F-DROID را نصب می کنید به ابزاری قوی برای ردیابی اپلیکیشن های اندرویدی اوپن سورس، دسترسی پیدا کرده اید که می توانید وضعیت آپدیت این نرم افزارها را مشاهده کنید.

مجموعه اپلیکیشن های رایگان و اوپن سورس در F-Droid

افرادی که دستی در نوشتن اپلیکیشن های اندرویدی دارند، علاقه وافری به اپلیکیشن های اوپن سورس دارند. بنابراین می توانید برای خوشحال کردن آن ها اف دروید را به ان ها توصیه کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید.

 

XPosed Framework Installer

نصب یک ROM سفارشی یک راه خوب برای تغییر دستگاه Android  است، اما شما واقعا لازم نیست وقت خود را صرف نصب رام سفارسی کنید، اگر فقط می خواهید چند چیز را در چند گوشه از گوشی اندرویدی تان تغییر دهید. فریم ورک XPosed اجازه می دهد تا سیستم موجود خود را بدون نیاز به نصب یک ROM سفارشی تغییر دهید.

XPosed Framework Installer

به کمک این فریم ورک که فقط برای کاربران روت شده در دسترس است، می توانید تغییرات عمیقی روی گوشی خود انجام دهید. ترفند ها و راهکارهای جالبی با این نرم افزار برای شما در دسترس خواهد بود که می توانید تا حد ممکن گوشی تان را شخصی سازی کنید.

اما توصیه ایمنی ما این است که قبل از هر چیز حتما از گوشی خود بکاپ بگیرید تا شاهد از دست دادن اطلاعات خود نشوید.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار ضد تبلیغ اندرویدی Adaway

این نرم افزار یک نسخه نهایی و پیشرفته از اپلیکیشن هایی است که تنها هدفشان از بین بردن تبلیغات اپلیکیشن هاست.  این اپلیکیشن مدت ها در گوگل پلی در دسترس بود اما به ناگاه از دسترس خارج شد. این برنامه از طریق F-droid در دسترس شما است. البته پیش از نصب لازم است که گوشی تان روت شده باشد.

نرم افزار ضد تبلیغ اندرویدی Adaway

همچنین ورژن اندروید تان باید Android 2.1  یا بالاتر باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

همچنین می توانید به کمک این لینک، این نرم افزار را دانلود کنید اما فراموش نکنید پیش از نصب unknown sources را فعال کرده باشید.

در این جا لیستی از ۸ اپلیکیشن مفید که در گوگل پلی نیستند به شما ارائه شد. نظر خود را برای ما بنویسید و بگویید که شما از چه برنامه هایی استفاده می کنید که احیانا در مارکت های معروف دیده نمی شوند.

منبع

 

نوشته معرفی ۸ اپلیکیشن عالی که از Google Play حذف شده اند اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.