معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر هواشناسی برای گوشی‌های هوشمند

دانستن وضعیت آب و هوا برای همه ما لازم است و حالا با وجود گوشی‌های هوشمند به راحتی می‌توان از آب و هوا با خبر شد. اپلیکیشن هواشناسی و ویجت‌های پیش‌بینی آب و هوا گوشی‌های هوشمند طی سال‌ها پیشرفت کرده و اکنون بهتر از همیشه شده‌اند؛ عملکرد آن‌ها بهتر شده و جزئیات و اطلاعات‌شان نیز دقیق‌تر شده است. با آی‌تی‌رسان و معرفی اپلیکیشن‌های برتر پیش‌بینی آب و هوا همراه باشید.

اپلیکیشن 1Weather


اپلیکیشن هواشناسی 1Weather از OneLouder Apps مدت‌هاست که در دسترس قرار گرفته و نه تنها محبوب‌ترین نرم‌افزار پیش‌بینی آب و هوا بوده، بلکه بیشترین امتیاز را نیز از آن خود کرده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های استانداردی مانند پیش‌بینی آب و هوا براساس ساعت و روز را در کنار اطلاعات جانبی زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه همچنین وبجت‌های مختلفی دارد و طراحی کلی نرم‌افزار ساده و دلنشین است. 1Weather نسخه مخصوص ساعت‌های هوشمند و Wear OS نیز دارد. تمامی قابلیت‌ها در نسخه رایگان در دسترس هستند و تبلیغات برنامه چیزی است که برای حذف آن باید پول پرداخت کرد. تنها مشکلی که در این برنامه به چشم می‌خورد، این است که رادار نرم‌افزار گاهی اوقات لود نمی‌شود.

اپلیکیشن Accuweather


اپلیکیشن هواشناسی Accuweather از Accuweather.com یکی محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های هواشناسی است که قابلیت‌های اصلی مانند پیش‌بینی آب و هوای ساعتی، روزانه و مانند این را به کاربر ارائه می‌دهد. دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، رادار، یکی از بهترین پشتیبانی‌ها از Wear OS و مانند این‌هاست. یکی از بهترین ویژگی‌های این نرم‌افزار MinuteCast است که بارش باران را دقیقه به دقیقه پیش‌بینی کرده و شما می‌توانید به وسیله آن روز خود را بهتر برنامه ریزی کنید. خود نرم‌افزار حتی بعد از باز طراحی که اواسط سال ۲۰۲۰ روی آن انجام شد باز هم زیبا به نظر می‌رسد و ویجت‌های آن نیز به خوبی کار می‌کنند.

اپلیکیشن هواشناسی Appy Weather


این اپلیکیشن جدیدترین نرم‌افزار موجود در این فهرست است که ویژگی‌هایی همانند دیگر نرم‌افزارها ارائه می‌دهد و برخی ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند صفحه فید شخصی‌سازی شده، رابط کاربری جالب و مد روز و آب و هوای محلی را به کاربران ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن چندین باگ دارد که به مرور زمان برای کاربر عادی خواهد شد و دیگر او را آزار نمی‌دهد.

اپلیکیشن Carrot Weather


اپلیکیشن هواشناسی Carrot Weather نیز جزو جدیدترین اپلیکیشن‌های این فهرست محسوب می‌شود که قابلیت‌های منحصربه‌فردی نیز ارائه می‌دهد. نسخه رایگان آن مانند دیگر اپلیکیشن‌های این فهرست است؛ اما نسخه پریمیوم آن قابلیت‌های جالبی دارد. نسخه پریمیوم این نرم‌افزار ویجت‌های آب‌وهوایی دارد که تاریخ هفتاد ساله آب‌ و هوا را نشان می‌دهد. وبسایت نرم‌افزار صحبت از ویژگی‌هایی کرده که هنوز به این اپلیکیشن اضافه نشده‌اند و باعث شده تا کاربران از این بابت ناراحت باشند. به علاوه اینکه ویجت‌ها می‌توانند بهتر از چیزی که هستند، باشند. اپلیکیشن Carrot Weather بهترین اپلیکیشن این فهرست نیست؛ اما عملکرد خوبی داشته و می‌تواند بهتر از این هم باشد.

اپلیکیشن Google Feed


دستیار گوگل مانند دیگر اپلیکیشن‌های معمول پیش‌بینی آب و هوا نیست؛ اما می‌تواند آب و هوا را پیش بینی کرده و به شما نشان دهد. به راحتی می‌توانید پیش بینی آب و هوا، دمای هوای فعلی و اخطارهای آب و هوایی را از دستیار گوگل بپرسید. با کلیک روی کارت آب و هوای موجود در فید گوگل می‌توانید اطلاعات بیشتری را در اینترنت دریافت کنید. این قابلیت گوگل مانند نرم‌افزارهای اصلی پیش بینی آب و هوا ویژگی‌هایی مانند ویجت و رادار داخلی ندارد؛ اما برای بررسی سریع و دسترسی به هشدارهای آب و هوایی مناسب است. این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب شده اما می‌توانید آن را از طریق لینک زیر نیز دانلود کنید.

اپلیکیشن هواشناسی MyRadar


اپلیکیشن هواشناسی MyRadar نرم‌افزاری ساده است که یک رادار آب و هوا را به شما نشان می‌دهد که ویژگی‌های زیادی مانند نمایش انیمیشن برای مشاهده اینکه باران در حال باریدن است یا خیر را به کاربر ارائه می‌دهد. خود اپلیکیشن ساده است؛ اما می‌توان با خرید قابلیت‌های اضافی آن را بهتر کرد. برخی از قابلیت‌های اضافی رهگیر طوفان و قابلیت‌های اضافی رادار هستند. رادار موجود در این نرم‌افزار یکی از بهترین‌ها در تمام اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب و هوا است. با این حال پیشنهاد می‌کنیم که در کنار این اپلیکیشن از یک اپ پیش بینی آب و هوا نیز استفاده کنید تا دیگر قابلیت‌ها را نیز داشته باشید.

اپلیکیشن Overdrop


این اپلیکیشن هواشناسی یکی از جدیدترین‌های این فهرست است که طراحی جذاب، مینیمال و لذت‌بخشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اپلیکیشن فوق اطلاعات آب و هوا را در زمان واقعی نشان می‌دهد و پیش‌بینی ۲۴ ساعته نیز دارد.

اپلیکیشن هواشناسی Today Weather

 

اپلیکیشن فوق سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و طراحی ساده، کاربردی و سریع به کاربر ارائه می‌دهد و ویژگی‌هایی دارد که برای بسیاری از افراد زیاد از حد است. Today Weather شامل پیش‌بینی‌هایی مانند آب و هوا، رطوبت، دمای هوا، هشدارهای آب و هوایی، ویجت‌های آب و هوا و اطلاعات مفید دیگری مانند شاخص کیفیت هوا، چرخه ماه و زمان طلوع و غروب خورشید است. رادار این اپلیکیشن یکی از بهترین‌های این فهرست است و دانلود آن رایگان بوده و برای دسترسی بیشتر نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارد.

اپلیکیشن Yahoo Weather


اپلیکیشن هواشناسی یاهو بهترین برنامه این شرکت است که طراحی زیبایی داشته و اطلاعات ضروری هوا، هشدارهای هواشناسی، رادار و دیگر موارد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن تا ۲۰ شهر را می‌تواند ردیابی کند و تصاویر زیبایی از منبع Flickr نشان می‌دهد. این نرم‌افزار اطلاعات آب و هوایی و تمام چیزهایی که نیاز دارید را به شکلی زیبا به شما نمایش می‌دهد؛ البته افرادی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند باید به سراغ دیگر اپلیکیشن‌ها بروند. این اپلیکیشن رایگان بوده و پرداخت درون برنامه‌ای ندارد؛ هرچند داخل آن تبلیغات دارد.

اپلیکیشن هواشناسی YoWindow Weather


اپلیکیشن مورد نظر یکی از منحصر‌به‌فردترین‌های این فهرست است و می‌توانید با حرکت انگشت در رابط کاربری آب و هوای طول روز را مشاهده کنید. این برنامه همچنین ویژگی‌های معمول نرم‌افزارهای هواشناسی را به خوبی ارائه می‌دهد. YoWindow Weather به اندازه دیگر نرم‌افزارها پر قدرت نیست؛ اما سادگی نقطه قوت آن است. این اپلیکیشن مناسب کسانی است که به دنبال سادگی و زیبایی هستند. بیشتر قابلیت‌های YoWindow Weather به صورت رایگان در دسترس هستند.

نوشته معرفی 10 اپلیکیشن برتر هواشناسی برای گوشی‌های هوشمند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.