منتظر معرفی گوشی‌های نوکیا ۶٫۲ و نوکیا ۵٫۲ باشید

نوکیا 6.2

پس از اعلام برنامه نوکیا برای برگزاری یک رویداد در هند؛ حال دعوت‌نامه‌ای توسط HMD Global برای رویدادی جداگانه در 6 ژوئن (16 خرداد) که در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد، ارسال شده است. با وجود این که نوکیا هنوز برنامه‌های خود برای این مراسم را مشخص نکرده، گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال معرفی دو گوشی جدید نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 در این مراسم است.

همان طور که از اسم این گوشی‌ها پیداست؛ آن‌ها نسخه‌های جدید و بهبود یافته نوکیا 5.1 و 6.1 هستند که سال گذشته معرفی شدند. متاسفانه نوکیا 5.2 تقریبا برای ما ناشناخته است اما اطلاعات تقریبا مهمی درباره نوکیا 6.2 تا به امروز منتشر شده است.

نوکیا X71 اولین گوشی HMD با نمایشگر دارای حفره بود که فروردین ماه امسال به صورت رسمی معرفی شد. حال طبق گزارشات رسیده به نظر می‌رسد نوکیا 6.2 نیز مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی حفره‌دار و با حاشیه‌های اندک است.

در قاب پشتی گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه که به صورت عمودی و در وسط قرار گرفته‌اند به همراه اسکنر اثر انگشت خواهیم بود. طبق شایعات به نظر می‌رسد جنس قاب گوشی از شیشه خواهد بود که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

ظاهرا نوکیا 6.2 از پردازنده اسنپدراگون 632 قدرت خواهد گرفت و مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 9 خواهد بود. مشخصات این گوشی با سخت‌افزار موتورولا Moto G7 تقریبا مطابقت دارد که یکی از بهترین هندست‌های موجود با قیمتی مناسب است و امیدواریم گوشی جدید نوکیا نیز مقرون به صرفه باشد.

نوشته منتظر معرفی گوشی‌های نوکیا 6.2 و نوکیا 5.2 باشید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.