موبایل میزو ام ۶ نوت به جای هلیو پی ۲۵ از پردازنده هلیو پی ۲۰ قدرت خواهد گرفت

موبایل میزو ام 6 نوت
کمپانی میزو قصد دارد تا در روز ۲۳ آگوست (اول شهریور ماه) با برگزاری رویدادی در شهر پکن از موبایل میزو ام ۶ نوت (Meizu M6 Note) رونمایی کند.

پیش از این اطلاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود و در لیست مشخصات آن پردازنده هلیو پی ۲۵ به چشم می‌خورد، این همان پردازنده میان رده ای است که قدرت آن تا حدودی به اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام شباهت دارد، اما امروز با انتشار خبر جدیدی جزئیات جالب از این دستگاه منتشر شد. گفته می‌شود که موبایل میزو ام ۶ نوت به جای هلیو P25 با پردازنده هلیو پی ۲۰ مدیاتک معرفی خواهد شد.

این اطلاعات از طریق اسکرین شاتی که از نمایشگر این دستگاه و در حال تست در برنامه بنچمارک CPU-Z گرفته شده، به بیرون درز کرده است. تصویر صفحه نمایش این گوشی به وضوح وجود پردازنده هلیو P20 مدیاتک با سرعت کلاک ۲.۳۹ گیگاهرتز را تایید می‌کند.

مشخصات موبایل میزو ام 6 نوت

هر دو پردازنده هلیو پی ۲۰ و هلیو پی ۲۵ تقریبا از پیکره‌بندی مشابهی با یکدیگر برخوردارند، اما در حالی که هلیو پی ۲۵ از سیستم دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کند، پردازنده هلیو پی ۲۰ فاقد چنین ویژگی است. اگر خاطرتان باشد در آخرین شایعات منتشر شده از موبایل میزو ام ۶ نوت به وجود دوربین دوگانه با سنسورهای سونی IMX258 اشاره شده بود. متاسفانه در این تصویر ما نمی‌توانیم پنل پشتی این دستگاه را ببینیم و با اطمینان بگوییم که آیا دوربین دوگانه‌ای در آن وجود دارد یا خیر!

از دیگر مشخصات موبایل میزو ام ۶ نوت می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ال سی دی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در آن اشاره کرد. کارهای گرافیکی این دستگاه بر عهده پردازنده گرافیکی Mali-T880 بوده و پردازنده مرکزی آن بسته به مدل این دستگاه، توسط ۳ گیگابایت رم در نسخه سطح پایین‌تر و ۴ گیگابایت رم در نسخه رده بالاتر پشتیبانی می‌شود.

حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه مختلف آن متفاوت خواهد بود. در نسخه پایه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود داردو در نسخه بالاتر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دیده خواهد شد. گفته می‌شود که موبایل میزو ام ۶ نوت انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

هنوز نمی‌توان هیچ چیزی را به طور دقیق تایید کرده و یا پیش بینی مطمئنی انجام داد؛ اما بر اساس گفته‌های این منبع خبری، تصویر به نمایش درآمده به احتمال زیاد به گوشی میزو ام ۶ نوت تعلق نخواهد داشت!

منبع: gizmochina

مطلب موبایل میزو ام ۶ نوت به جای هلیو پی ۲۵ از پردازنده هلیو پی ۲۰ قدرت خواهد گرفت برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.