موتورولا ریزر دیگری در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد

موتورولا ریزر جدید با نمایشگر تاشو که بازطراحی فرم فکتور کلاسیک ریزر بود، مسلما از نظر عملکرد، مشخصات دوربین و عمر باتری دستگاه کاملی نیست؛ بنابراین چیزهای زیادی وجود دارند که مدل بعدی آن می‌تواند به آن‌ها ارتقا یابد.

اما خبر جالب اینکه چنین دستگاهی هم‌اکنون در دست ساخت است و احتمالا در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد. این خبر را Thibault Dousson، مدیر شاخه آفریقای جنوبی لنوو داده است. البته هرچند این گوشی، نسل دوم موتورولا ریزر جدید خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که چه نوع فرم فکتوری خواهد داشت و شاید یک طراحی کاملا متفاوت داشته باشد. احتمالا به خاطر می‌آورید که در مورد گلکسی زد فلیپ سامسونگ، همه در ابتدا فکر می‌کردند که این گوشی همان گلکسی فولد 2 خواهد بود، اما بعدا معلوم شد که یک طراحی تاشو کاملا متفاوت بوده است.

نام موتورولا ریزر بعدی ممکن است ریزر 2 یا ریزر (2020) یا هر اسم دیگری باشد. خوشبختانه، این‌بار موتورولا می‌تواند از چیپست‌های پرچمدار، باتری بزرگتر و دوربین‌های بهتری در داخل گوشی تاشو خود استفاده کند. به‌هرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت چه چیزهایی برای عرضه کردن خواهد داشت.

نوشته موتورولا ریزر دیگری در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.