موتورولا موتو E3 به صورت رسمی معرفی شد

موتورولا موتو E3 به صورت رسمی معرفی شدامروز گوشی میان رده و مقرون به صرفه ی موتورولا موتو E3 به صورت رسمی معرفی شد.

در حال حاضر، موتورولا تمام مشخصات موتورولا موتو E3 را اعلام نکرده است ولی می دانیم که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی اچ دی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل است. همچنین پردازنده ی چهار هسته ای دارد و با اندروید ۶ مارشمالو از پیش نصب شده می آید. گفتنی است که موتورولا برای تامین انرژی و روشن نگاه داشتن نمایشگر این گوشی یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

در حال حاضر نمی دانیم که موتورولا موتو E3 چه مقدار رم و یا چه مقدار حافظه ی داخلی خواهد داشت. فرض بر این است که حداقل ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی داشته باشد. همچنین می دانیم که دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن برای عکس های سلفی و ویدئو چت، ۵ مگاپیکسلی است. موتورولا موتو E3 از شبکه ی ۴G LTE و همچنین بلوتوث ۴ پشتیبانی می کند. این گوشی میان رده با قیمت مقرون به صرفه ی ۱۳۰ دلاری، اوایل سپتامبر(شهریور ماه) عرضه می شود.

امسال، سال جالبی برای طرفداران موتورولا، بوده است، زیرا این شرکت از زمان عرضه ی گوشی های اصلی موتو ایکس در سال ۲۰۱۳ از برنامه ی عرضه ی معمول خود فاصله گرفته است. امسال همه چیز بسیار متفاوت اتفاق افتاد. گوشی های موتو ایکس معرفی شد و گوشی های موتو Z نیز بهترین گوشی های موتو بودند، اما موتو G4 قبل از هر جای دیگری در هند راه اندازی شد. در این میان جای موتو E خالی بود. اکنون موتورولا از گوشی موتورولا موتو E3 به صورت رسمی معرفی شده است و به زودی برای عموم در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته موتورولا موتو E3 به صورت رسمی معرفی شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.