موتورولا وان فیوژن با چیپست اسنپ‌دراگون ۷۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا بعد از معرفی اسمارت‌فوت وان فیوژن پلاس در ماه گذشته حالا از مدل استاندارد آن یعنی وان فیوژن رونمایی کرده است. همانطور که از اسمش پیداست، وان فیوژن نسخه تنزل‌یافته نسخه پلاس است و قیمت بسیار جذابی دارد.

وان فیوژن پلاس مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی بدون ناچ با رزولوشن +FHD بود و حالا مدل استاندارد آن دارای همان سایز نمایشگر اما با رزولوشن 720p است و یک ناچ قطره‌ای در بالای خود برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. نسخه پلاس از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در یک مکانسیم کشویی استفاده شده بود.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وان فیوژن پلاس هم با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی روی وان فیوژن جایگزین شده، اما سایر دوربین که عبارتند از اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و عمقی ۲ مگاپیکسلی، بدون تغییر باقی مانده‌اند.

کار پردازش موتورولا وان فیوژن را چیپست اسنپ‌دراگون 710 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل‌افزایش با کارت microSD) بر عهده دارد و در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید 10 روی دستگاه هستیم.

سایر مشخصات گوشی وان فیوژن شامل یک حسگر اثرانگشت در پشت، دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، یک درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شوند. انرژی هندست را هم یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که سرعت شارژ آن در حال حاضر مشخص نیست.

موتورولا وان فیوژن در رنگ‌های سبز و آبی معرفی شده و هم‌اکنون به قیمت ۲۵۰ دلار در کشورهای آمریکای لاتین قابل دسترس است.

وان فیوژن همچنین از ماه آینده در عربستان صعودی و امارت متحده عربی عرضه خواهد شد.

نوشته موتورولا وان فیوژن با چیپست اسنپ‌دراگون 710 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.