موسس هواوی: حملات آمریکا سخت ترین بحران هواوی نبوده اند

 
موسس و مدیرعامل هواوی می گوید این شرکت که هم اکنون دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است با بحران هایی سخت تر از حملات و کارشکنی های امریکا مواجه بوده است.
 
به نقل از یاهونیوز، رن ژنگ فی ۷۵ ساله که قبلا به عنوان یک مهندس در ارتش چین مشغول به کار بوده، در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفته است فشارهای آمریکا را تنها به عنوان آخرین آزمون هایی تصور می کند که باعث استواری و استحکام وی و شرکت هواوی می شود.
 
وی افزوده است: "هواوی به مدت سه دهه در حال تحمل رنج و دشواری های مختلفی و از جمله دشواری های مالی و اقتصادی بوده و هیچ لذتی در کار نبوده است. البته درد و رنج هر قسمت متفاوت بوده است." به گفته وی البته این قسمت یک درد و رنج شخصی نیز دارد که مربوط به دختر موسس هواوی است که به عنوان مدیر امور مالی هواوی مشغول به کار است و به درخواست آمریکا در کانادا به اتهام نقض تحریم های ایران در بازداشت خانگی است.
 
مدیرعامل هواوی می گوید با ارسال نامه ای برای کارمندانش از آنها خواسته که برای بدترین شرایط آماده باشند. البته وی معتقد است که شرکت هواوی این شرایط را هم پشت سر گذاشته و نجات می یابد و کارکنان برای این وضعیت آماده هستند.چون همیشه مشکلاتی وجود دارد.