مگفا و رمیس تامین‌کنندگان تجهیزات مرکز‌داده بانک سپه شدند

برندگان مناقصه تامین تجهیزات سخت‌افزاری مرکز داده بانک سپه اعلام شد.
 
مگفا و رمیس به صورت مشترک برندگان این مناقصه اعلام شده‌اند و روز گذشته (۸ اردیبهشت ماه) نتایج مناقصه به صورت رسمی به هر دو شرکت اعلام شده‌ است.
 
شرکت رایانه خدمات امید به عنوان بازوی اجرایی بانک سپه برای اجرای پروژه‌های فناوری، برگزارکننده این مناقصه بوده است. پیش از این نیز دو مناقصه با موضوع «خرید تجهیزات ذخیره‌ساز» در ماه‌های شهریور و مهر سال ۹۶ نیز برگزار شده بود؛ اما به نظر می‌رسد نتیجه‌ای در بر نداشته و این بار به صورت کلی‌تر مناقصه‌ای با موضوع تجهیزات مراکز داده بانک سپه برگزار شده است.
 
 
طبق نتایج اعلام شده در بخش شبکه و سرور، رمیس برنده مناقصه و مگفا نیز برنده و مسئول تامین تجهیزات ذخیره‌سازی (storage) این مناقصه اعلام شده است.
این مناقصه اسفندماه گذشته (اسفندماه سال ۹۷) برگزار شد. مناقصه تامین تجهیزات سخت‌افزاری مرکز داده بانک سپه به صورت بخش-بخش برگزار شده و هر کدام از شرکت‌کنندگان در این مناقصه به صورت مجزا می‌توانستند برای بخش‌های مختلف پیشنهادات خود را ارائه دهند. در اسناد اولیه مناقصه عنوان شده بود که این مناقصه می‌تواند سه برنده مجزا داشته باشد یا شرکت‌ها می‌توانند به صورت کنسرسیوم برنده مناقصه شوند.
 
با ادغام ۵ بانک در بانک سپه ارتقای زیرساخت‌های فناورانه در این بانک اهمیت پیدا کرده است؛ چرا که به زودی تعداد شعب این بانک رشد قابل توجهی خواهد یافت. همچنین در فروردین ماه نیز هلدینگ فناپ به عنوان مجری سامانه یکپارچه بانکی سپه انتخاب شد.