میان‌رده جدید سامسونگ با نام گلکسی A01 به‌زودی روانه بازار خواهد شد

کمپانی سامسونگ قصد معرفی یک میان‌رده جدید با نام گلکسی A01 را دارد. اگر تاکنون تصور می‌کردید که پایین‌ترین مدل میان‌رده‌های سامسونگ، اسمارتفون گلکسی A10 است، اشتباه می‌کردید. وب‌سایت FCC نیز این موضوع را تایید می‌کند، زیرا هندست جدید سامسونگ تاییدیه‌های مربوطه را دریافت کرده است.

گلکسی A01 در دو نسخه مختلف با شماره مدل SM-A015F و SM-A015F/DS در FCC رویت شده است. اولین مدل دارای یک شیار سیم‌کارت و مدل دوم نیز همراه با دو شیار سیم‌کارت به بازار عرضه خواهد شد.

براساس مشاهداتی که از وب‌سایت FCC و گیک‌بنچ به دست آمده، این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای همراه با 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. نکته جالب درباره گلکسی A01 نیز بهره‌گیری آن از سیستم‌عامل اندروید 10 است. انرژی مورد نیاز سخت‌افزار دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر تامین می‌شود.

همانگونه که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید، این تلفن از یک دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده می‌کند. هیچ توضیحی درباره ماژول دوم این دوربین ارایه نشده است، ولی ما تصور می‌کنیم که سنسور عمق به عنوان ماژول دوم در دوربین گلکسی A01 مورد استفاده قرار گیرد. در این تصاویر می‌توانید جک 3.5 میلی‌متری هدفون را هم مشاهده کنید.

طبق اخبار و شایعات قبلی درباره محصول جدید کره‌ای‌ها، میان‌رده جدید سامسونگ از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و حافظه داخلی 16 گیگابایت بهره خواهد برد.

تلفن جدید سامسونگ یک دستگاه ODM به شمار می‌رود که توسط کمپانی Huaqin Telecom در شانگهای ساخته شده است. اسمارتفون گلکسی A10s نیز جزء محصولات ODM بوده که توسط یک شرکت دیگر تولید می‌شود.

نوشته میان‌رده جدید سامسونگ با نام گلکسی A01 به‌زودی روانه بازار خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.