نام اسمارت‌فون گوگل پیکسل ۵a برای اولین بار در کدهای متن‌باز اندروید رویت شد

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که نام گوشی گوگل پیکسل 5a در سورس کدهای اندروید دیده شده است. شرکت گوگل چند روز پیش اعلام کرد که اسمارت‌فون جدید پیکسل 4a را در تاریخ 3 اوت (13 مرداد) معرفی می‌کند. حتی در این میان، تصاویری از تلفن مذکور در روز پنجشنبه منتشر شده بود. اما Dylan Roussel یکی از نویسندگان وب‌سایت 9to5Google در روز جمعه به تلفن گوگل پیکسل 5a اشاره کرد. در جدیدترین مورد، نام پیکسل 5a در سورس کد پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) رویت شده است.

گوگل پیکسل 5a

ما می‌دانیم که این تلفن قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی نخواهد شد، اما حداقل متوجه شدیم که گوگل در حال توسعه یک محصول جدید است. در این کد نام تلفن‌های پیکسل 2 تا پیکسل 4a به همراه نسخه اندروید آن‌ها دیده می‌شود.

گوگل پیکسل 5a
رندر تلفن پیکسل 5

دو تلفن پیکسل 4 و 4a از سیستم‌عامل اندروید 10 استفاده می‌کنند. این سیستم‌عامل با کد Q شناخته می‌شود. با این حال، نسخه 5G پیکسل 4a در اواخر سال جاری میلادی به همراه مدل 5 معرفی خواهد شد. نرم‌افزار هردو تلفن سیستم‌عامل اندروید R را اجرا خواهد کرد. البته، نمی‌توان زمان دقیق معرفی مدل 5a را اعلام کرد. ولی انتظار می‌رود که گوگل فرآیند معرفی این تلفن را همانند معرفی پیکسل 3a طی کند.

گوگل پیکسل 5a

تاکنون هیچ جزییاتی درباره مشخصات فنی و طراحی پیکسل 5a منتشر نشده و هنوز زود است که ما از مشخصات و قابلیت‌های این هندست مطلع شویم. در ابتدا باید منتظر معرفی پیکسل 5 بمانیم. پس از آن می‌توان درباره پیکسل 5a نیز اظهارنظر کرد.

نوشته نام اسمارت‌فون گوگل پیکسل 5a برای اولین بار در کدهای متن‌باز اندروید رویت شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.