نام گلکسی S7 Edge تایید شد: قابلیت‌های بیش‌تر برای بخش خمیده

 
 samsung galaxy s6 edge


samsung galaxy s6 edge

تاکنون می‌دانستیم سامسونگ امسال از چند مدل گلکسی S7 رونمایی می‌کند که یک یا دو تای آن‌ها دارای لبه‌هایی خمیده در دو طرف نمایشگر است، شایعات می‌گویند گلکسی S7 Edge همان مشخصات گلکسی S7 را داراست با این تفاوت که صفحه‌نمایش آن 5.5 اینچی است و باتری نیز 500 میلی‌آمپر حجیم‌تر از گلکسی S7 و با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر خواهد بود.

به تازگی سامسونگ نام این دستگاه که همان گلکسی S7 Edge باشد را در وب‌سایت خود تایید و مورد استفاده قرار داد، این نام در بخش توسعه‌دهندگان و برای کیت توسعه بخش اج نمایشگر به‌کار رفته و به توسعه‌دهندگان نحوه استفاده از بخش منحنی نمایشگر گلکسی S7 Edge را نشان می‌دهد. سامسونگ در این صفحه کاربرد نمایشگر خمیده را در دو بخش Edge Single و یا  Edge Single Plus نشان می‌دهد، این دو ویژگی در اسمارت‌فون‌های گلکسی S6 Edge M OS، گلکسی S6 Edge+ M OS و گلکسی S7 Edge M OS کاربرد دارد، احتمالا منظور از M OS همان مارشمالو است.

در Edge Single Plus صفحه‌نمایش می‌تواند اطلاعات را در سه نوع مختلف نشان دهد که Quick accesc ،Quick view و Quick control نام دارند، تصاویر زیر بیانگر کاربرد این سه بخش متفاوت است.

galaxy s7 edge display galaxy s7 edge display-4 galaxy s7 edge display-3 galaxy s7 edge display-2

روز گذشته Eldar Murtazin لودهنده مشهور اطلاعات گلکسی S7 اعلام کرد که گلکسی S7 Edge مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی خواهد بود و برنامه‌ها می‌توانند از دو طرف خمیده نمایشگر استفاده کنند.

نوشته نام گلکسی S7 Edge تایید شد: قابلیت‌های بیش‌تر برای بخش خمیده اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.