نتیجه تست DisplayMate: صفحه‌نمایش گلکسی S8 بهترین نمایشگر موجود در بازار است!

نتیجه تست DisplayMate: صفحه‌نمایش گلکسی S8 بهترین نمایشگر موجود در بازار است!

همیشه اسمارت‌فون‌ها و تلویزیون‌های سامسونگ از نمایشگرهایی چشم‌نواز و واضح بهره برده‌اند. صفحه‌نمایش آنها همواره تصاویر را تیز و با رنگ‌هایی روشن و اشباع شده نشان می‌دهد، شاید این رنگ و لعاب واقعی و طبیعی نباشد اما دقیقا همان چیزی است که کاربران را جذب می‌کند. به نظر می رسد الجی حتی با استفاده از نمایشگر +QHD در آخرین پرچمدار خود باز هم نتواست رقیب دیرینه و هم‌وطن خود را شکست دهد. هم‌اکنون نتیجه تست DisplayMate نشان می‌دهد که سامسونگ برای گلکسی S8 پا را فراتر نهاده و به استاندارد جدیدی در دنیای نمایشگر‌ها رسیده است! با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی نتیجه آزمایش‌های صورت گرفته روی صفحه‌نمایش جدیدترین کهکشانی سامسونگ بپردازیم.

DisplayMate، همیشه آزمون‌های متفاوتی را از جمله: دقت و صحت رنگ، کالیبراسیون نمایشگر و … را به طور تخصصی روی صفحه نمایش‌های موجود در بازار انجام داده و آنها را به نوعی رتبه‌بندی می‌کند. به تازگی، در آخرین آزمایشی که روی آخرین پرچمدار معرفی شده سامسونگ انجام گرفته است، گلکسی S8 توانسته نمره عالی و بالای +A را کسب کند! نکته جالب توجه آن است که این امتیاز بالاترین نمره تعلق گرفته به یک نمایشگر تا به امروز است. بنابراین هیچ شکی وجود ندارد که گلکسی S8 به راحتی می‌تواند عنوان بهترین نمایشگر موجود در بازار را از آن خود کند. اطلاعاتی که از سوی DisplayMate منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ با نسل جدید نمایشگر‌های خود به نام Infinity Display، راه درازی را در پیش دارد. بر طبق این گزارشات، این صفحه‌نمایش در بالاترین حد روشنایی خودش می‌تواند به 1020 نیت برسد که همین میزان روشنایی، از همه نمایشگر‌هایی که تاکنون برای گوشی‌های هوشمند معرفی شده است، بالاتر است!

یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگر گلکسی S8 توانایی مدیریت عالی قابلیت HDR است. همچنین این اسمارت‌فون، اولین گوشی‌هوشمندی است که توانسته، گواهی UHD را از اتحادیه پخش ویدیو‌های HDR در موبایل را دریافت کند. این بدان معنی است که گلکسی S8 می‌تواند ویدیوها را با همان دقت و وسعت رنگ که در تلویزیون‌های HDR پخش می‌شوند، بازسازی کرده و بهبود ببخشد. این قابلیت برای اولین بار در کنفرانس CES 2016 رونمایی شد و استفاده از این ویژگی در این پرچمدار بسیار خوشایند است. بعد از اعلام نتیجه تست‌های DisplayMate، همه ما بیشتر برای بررسی و از نزدیک دیدن صفحه نمایش این گوشی‌هوشمند بی‌صبرانه منتظر هستیم. جای تعجب نیست که کمپانی اپل وظیفه ساخت نمایشگر‌های iPhone 8 را به سامسونگ واگذار کرده است. به نظر شما آیا این نمایشگر می‌تواند حتی از صفحه‌نمایش آی‌فون جدید اپل نیز بهتر باشد؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

نوشته نتیجه تست DisplayMate: صفحه‌نمایش گلکسی S8 بهترین نمایشگر موجود در بازار است! اولین بار در پدیدار شد.