نسخه‌ بتا iOS 10.2 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

نسخه‌ بتا iOS 10.2 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

نسخه‌ بتا iOS 10.2 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. این آپدیت جدید شامل برنامه‌ اپل TV برای پیدا کردن ویدیوهای در حال پخش است. در ادامه با تکرا همراه باشید :

دیروز، شرکت اپل نسخه‌ بتای سیستم عامل گوشی‌های خود یعنی ios را در دسترس تمامی کاربران قرار داد. در این نسخه‌ی جدید برنامه‌ تی وی نیز اضافه شده است. اپل پیش از این، حدود دو ماه پیش، در برنامه‌ی معرفی مک بوک جدید خود جزئیاتی از این برنامه را برای علاقه مندان تشریح کرده بود. کاربرانی که پیش از این برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی ثبت نام کرده بودند، این امکان را داشتند که از این برنامه برای اولین بار استفاده کنند.

اگر شما تاکنون چیزی در مورد این برنامه نشنیده‌اید بهتر است بدانید که با استفاده از این برنامه در دستگاه‌های دارای سیستم عامل ios می‌توان به ‌راحتی به ویدیوهای بر روی شبکه‌های مختلف و اینترنت دسترسی پیدا کرد. این برنامه با استفاده از برنامه‌های دیگری مانند Hulu, HBO Go و Showtime Anywhere قابلیت‌های بسیاری را در این زمینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با کمک گرفتن از برنامه‌ اپل تی وی بدون اینکه بخواهید میان برنامه‌های مختلف به دنبال ویدیو مورد نظرتان بگردید، این برنامه‌ها را در اپل TV جست و جو کنید. اپل TV هم به شما بر اساس ویدیوهایی که تماشا کرده‌اید، برنامه‌های دیگری را نیز پیشنهاد می‌دهد. زمانی که شما ویدیوی مورد نظر خودتان را پیدا کردید با کلیک کردن بر روی آن iDevice به طور خودکار برنامه‌ی مناسب را باز می‌کند و شما می‌توانید آن ویدیو را به راحتی تماشا کنید.

در گزارش دیگری ما قابلیت‌های دیگری از ios 10.2 را به شما معرفی کردیم که از آن‌ها می‌توان به نسخه‌ی نهم ایموجی و بازگردانی قابلیت ستاره دار کردن آهنگ‌های مورد علاقه در برنامه‌ی موزیک اشاره کرد.

نسخه‌ی عمومی به روزرسانی جدید شرکت اپل برای کاربرانی که از قبل برای آن ثبت نام کرده بودند در دسترس است. برای ثبت نام در این طرح می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت اپل مراجعه کنید و از قسمت Apple Beta Software Program اقدام به این کارکنید (از این لینک) و به طور رایگان در این برنامه شرکت کنید. بعد از آنکه در سایت ثبت نام کردید می‌توانید از طریق Settings > General > Software Update نسخه‌ بتا iOS 10.2 را دانلود و نصب کنید.

.

منبع : phoneArena

نوشته نسخه‌ بتا iOS 10.2 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.