نسخه بعدی اپل واچ به دوربین مجهز می‌شود

چه زمانی اپل نسخه دوم اسمارت‌ واچ خود را عرضه می‌کند؟ اخبار حکایت از آن دارد که نسخه جدید اپل واچ تا آخر سال معرفی می‌شود و تغییراتی را به خود دیده است. اما سوال اینجاست که اپل چه تغییراتی را برای نسخه جدید گجت پوشیدنی خود در نظر دارد؟!

یکی از شایعاتی که مطرح بوده است،‌ افزودن دوربین به اپل واچ است. دوربین‌های ساعت‌های هوشمند تا به‌حال به‌خوبی درست نشده‌اند و ممکن است اپل نشان دهد که چگونه می‌توان دوربین را در یک ساعت هوشمند تعبیه کرد. استفاده‌های احتمالی از این دوربین می‌تواند شامل چت ویدئویی FaceTime و یا اسکن کردن بارکدها در فروشگاه‌ها باشد.

شواهدی که در اینجا منتشر شده است، نشان می‌دهد که یک دیاگرام، رابط کاربری یک اسمارت واچ را توصیف می‌کند. این پتنت توضیح می‌دهد که دوربین در لبه اپل واچ قرار دارد. البته این بدان معنا نیست که نسخه بعدی اپل واچ دارای دوربین است، اما این نشان می‌دهد که اپل حداقل به همچنین چیزی فکر می‌کند.

پتنت دیگر مرتبط با دکمه‌های جدید است. نسخه فعلی تنها دارای دو دکمه در سمت راست است. نسخه جدید دو دکمه دیگر را نیز به سمت چپ اضافه می‌کند. کارکردهای مشخصی برای این دو دکمه عنوان نشده است، اما می‌توانند دکمه‌های فیزیکی باشند و یا شاید هم دکمه‌های لمسی.

البته این دو مورد ممکن است که هیچ‌گاه به اپل واچ افزوده نشوند، چون کمپانی‌هایی همانند اپل پتنت‌هایی دارند که هیچ‌گاه از آنها استفاده نمی‌کنند.

Possible-Apple-Watch-2-patents

نوشته نسخه بعدی اپل واچ به دوربین مجهز می‌شود اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.