نسخه تحت وب اسکایپ هم‌اکنون در برخی مرورگرها در دسترس است

نسخه تحت وب اسکایپ به‌روزرسانی شد؛ به این معنی که کاربران مرورگرهای کروم و اج دیگر نیازی به نصب مستقل اپلیکیشن اسکایپ برای استفاده از قابلیت‌های تماس ویدئویی HD و ضبط مکالمات ندارند. همچنین در این سرویس تغییراتی در جهت راحتی کاربران در دنبال کردن محتویات مکالمات خود، انجام گرفته است.

یکی از این تغییرات، پنل نوتیفیکیشن است؛ به این صورت که اگر فردی در مکالمات خود به شما اشاره‌ای کرده یا نقل‌قولی از طرف شما انجام بگیرد، شما آگاه خواهید شد. علاوه بر این قسمتی با عنوان گالری افزوده شده است که شامل تمامی لینک‌ها و رسانه‌هایی است که در مکالمات ارسال شده است. این قابلیت این امکان را فراهم می‌سازد که بدون جستجو کردن تصویر یا رسانه خاصی در میان چت‌های انجام‌شده، به‌راحتی آن را پیدا کنید. همچنین قابلیت جدیدی جهت جستجو در مکالمات فردی، ایجاد شده است.

جدیدترین نسخه تحت وب اسکایپ در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ و نسخه ۱۰.۱۲ سیستم عامل مک در دسترس است. در این میان نسخه تحت وب اسکایپ تنها روی مرورگرهای کروم و اج قابل اجرا خواهد بود و در صورت استفاده از سایر مرورگرها مانند سافاری، فایرفاکس و اوپرا با تصویر زیر روبرو خواهید شد. البته در این میان مرورگرهایی که از آخرین نسخه کرومیوم استفاده می‌کنند (Brave و Vivald) هم قادر به اجرای نسخه وب اسکایپ خواهند بود.

نوشته نسخه تحت وب اسکایپ هم‌اکنون در برخی مرورگرها در دسترس است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.