نسخه جدید اوپو R7 Plus با ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود

 

محصولات اوپو کم کم شناخته‌تر خواهند شد و به‌زودی شاهد اسمارت فون‌های این کمپانی در کشور خودمان نیز  هستیم.

روز گذشته، اسمارت فون جدید این کمپانی یعنی R7 Plus به عنوان یک گوشی قدرتمند و پرچم‌دار رسما معرفی شد. این اسمارت فون فعلا برای مشترکین اپراتور چینی Unicom در دسترس بوده و احتمالا چندی بعد به عنوان یک محصول بین المللی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. پیش از این اوپو پیش فروش این محصول را از طرق سایت رسمی‌اش آغاز کرده بود.

The-Oppo-R7-Plus-high-end-variant-comes-with-4GB-of-RAM-and-64GB-of-native-storage

مشخصات این دستگاه شباهت زیادی به نسخه دیگر این مدل یعنی R7 دارد؛ اما مهم‌ترین تفاوت این دو محصول رم بالای 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن‌هاست. در واقع نسخه عادی یعنی R7 دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

از دیگر مشخصات این پرچم‌دار می‌توان به وجود یک نمایشگر 6 اینچی AMOLED اشاره داشت که توسط شیشه قوس‌دار 2D پوشانده شده و از وضوح Full HD نیز بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون 615 است. چپیستی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز که از رابط گرافیکی Aderno 405 بهره می‌برد.

البته نسخه‌ای که این کمپانی برای اپراتور China Unicom تولید کرده است از پردازنده MediaTek MT6795 که چیپستی 8 هسته‌ای به شمار می‌رود استفاده می‌کند. همچنین حسگر اثر انگشت نیز دیگر قابلیت این پرچم‌دار جدید است.

وجود دوربینی 13 مگاپیکسلی در عقب و نمونه‌ای 8 مگاپیکسلی در جلو نیز نشان می‌دهد که این اسمارت فون در این حوزه نقص زیادی ندارد. اوپو در قسمت باتری نیز با یک انتخاب هوشمندانه سعی کرده است تا کمی از رقبا بهتر عمل کند. این محصول از یک باتری 4100 میلی آمپری همراه با فناوری شارژ سریع VOOC استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد با چند دقیقه شارژ، اسمارت فون خود را برای چند ساعت آماده به‌کار نگه دارد.

این محصول اوپو همانند رقیب هم‌وطنش هوآوی از سیستم هیبریدی برای سیم کارت و کارت حافظه بهره برده است؛ یعنی استفاده از سیم کارت دوم و کارت حافظه به صورت هم‌زمان میسر نیست.

این دستگاه از شبکه 4g LTE پشتیبانی کرده و همراه با اندروید 5.1 وارد بازار می‌شود. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به وای‌فای، بلوتوث نسخه 4.0، GPS و OTG اشاره کرد.

این محصول خاص اوپو ضخامتی برابر 7.75 میلی‌متر دارد و وزن آن نیز 192 گرم است. این محصول فلزی در رنگ طلایی وارد بازار می‌شود. قیمت نسخه China Unicom حدود 470 دلار است و نسخه بین المللی این محصول نزدیک به 515 دلار خواهد بود.

نوشته نسخه جدید اوپو R7 Plus با 4 گیگابایت رم راهی بازار می‌شود اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.