نسخه مک‌لارن وان‌پلاس ۶T با شارژر پنجاه واتی عرضه خواهد شد

e52a6b8e3f78271c9c2092068c7693bb068723ee نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T با شارژر پنجاه واتی عرضه خواهد شد

تیزر منتشر شده از نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T ادعایی جذاب مطرح کرده و آن شارژر فوق سریع است. بر اساس شنیده‌ها، منظور از این گفته همان شارژر 50 واتی خواهد بود که در نسخه اصلی این اسمارت‌فون وجود نداشت.

gsmarena_001-4 نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T با شارژر پنجاه واتی عرضه خواهد شد

شرکت چینی در سال جاری نام تجاری Warp Charge را برای خود ثبت کرده بود. بسیاری بر این عقیده بودند که این حرکت در راستای مقابله با یکی از رقبای اصلی یعنی شرکت اوپو صورت می‌پذیرد که ضمن همکاری با شرکت خودروسازی لامبورگینی در تولید نسخه‌ای از گوشی هوشمند Find X تحت عنوان نسخه لامبورگینی، نام تجاری Super VOOC را برای شارژرهای 50 واتی خود ثبت کرده بود.

در هر صورت با این حساب باید گفت علاوه بر 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، حالا شارژر 50 واتی نیز به نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T افزوده شده تا دلیل دیگری باشد بر انتخاب این هندست در مقایسه با نسخه اصلی آخرین نسخه از خانواده وان‌پلاس. فناوری حال حاضر شرکت با نام Dash Charge شارژرهایی 20 واتی دارد؛ اما همانطور که گفته شده با وجود فناوری 50 واتی اوپو و همچنین تکنولوژی 40 واتی هواوی، دیگر زمان آن رسیده بود که منتظر حرکت وان‌پلاس برای به‌روزرسانی شارژرهای خود باشیم.

نوشته نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T با شارژر پنجاه واتی عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.