نسخه ی آرورا از گوشی اچ تی سی وان ام۹ پلاس توسط انتوتو محک زده شد

اچ تی سی وان ام۹ پلاس. نسخه ی اصلاح شده ی اچ تی سی وان ام۹ پلاس،Aurora Edition، در انتوتو محک زده شد.

نسخه ی اصلاح شده ی اچ تی سی وان ام۹ پلاس،Aurora Edition، در انتوتو محک زده شد. امروز اچ تی سی از یک نسخه ی جهانی اچ تی سی باترفلای ۳ (HTC Buttrfly 3) که ویژگی های اچ تی سی وان ام ۹ پلاس اصلی را حفظ می کند، رونمایی کرد. لازم به ذکر است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ کواد اچ دی می باشد. این دستگاه یک پردازشگر مدیا تک MT6795 با یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و سرعت کلاک ۲.۲ گیگا هرتزی و یک پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 Rogue را به نمایش می گذارد. از ویژگی های داخلی آن می توان به یک رم ۳ گیگا بایتی همراه با ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. برای افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند یک اسلات میکرو اس دی با ۲ ترا بایت مموری اضافی قرار داده شده است. یک باتری ۲۸۴۰ میلی آمپری هم توان این گوشی را تامین می کند.

قسمتی از این گوشی که بهبود زیادی یافته است، دوربین عقب این گوشی است که در حال حاضر دارای یک سنسور ۲۱ مگا پیکسلی می باشد (در مقایسه با مدل ۲۰ مگا پیکسلی قبلی). نکته ی مهم تر این است که این دوربین قابلیت OIS را اضافه می کند که لرزش به هنگام فیلم گرفتن را که ناشی از جا به جایی است ، حذف می کند. همچنین علاوه بر لیزر AF، قابلیت فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز هم اضافه شده است. همان دوربین اولترا پیکسل ۴ مگا پیکسلی که در پشت گوشی های اچ تی سی وان (ام۷) و اچ تی سی وان (ام۸) استفاده شده، به عنوان دوربین جلوی این گوشی باقی مانده است.

این گوشی قرار است که در۱۵ اکتبر و با قیمتی معادل ۶۳۰ دلار امریکا در تایوان در دسترس قرار بگیرد. با اجرایی از این گوشی که از طریق انتوتو صور ت گرفت، برای این گوشی اصلاح شده امتیاز ۵۱۳۳۶ در نظر گرفته شد که امتیاز بسیار خوبی می باشد. از لحاظ مقایسه با گوشی اچ تی سی وان ای۹ (HTC One A9) که در آینده می آید باید گفت که این گوشی  توسط انتوتو امتیاز ۴۰۶۹۸ را به خود اختصاص داد و از ویژگی های آن می توان به مواردی از جمله تراشه ی اسنپداگون ۶۱۷ و ۲ گیگا بایت رم اشاره کرد. گفته می شود که این گوشی در ۲۰ اکتبر رونمایی می شود و اندروید ۶ را به صورت پیش نصب اجرا می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته نسخه ی آرورا از گوشی اچ تی سی وان ام۹ پلاس توسط انتوتو محک زده شد اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.