نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی On5 و On7 گواهی TENAA چین را دریافت کردند

نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی On5 و On7 گواهی TENAA چین را دریافت کردند

امروز تصاویری در وب‌سایت TENAA منتشر شد که طبق اطلاعات، متعلق به نسخه ۲۰۱۶ دو گوشی گلکسی On5 و On7 سامسونگ است. بنابر اطلاعات با دریافت گواهی توسط این دو گوشی باید کم‌کم منتظر عرضه این دو تلفن هوشمند باشیم.

طبق اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت TENNA، گلکسی On5 نسخه ۲۰۱۶ دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و هم‌چنین پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵، حافظه‌ رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند از ویژگی‌های جدید نیز بی‌نصیب نمانده و اسکنر اثرانگشت آن بر روی دکمه هوم قرارگرفته است.

علاوه بر این‌ها On5 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که به کمک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تصاویر باکیفیتی را ثبت خواهد کرد. این گوشی قرار است از سیستم‌عامل اندروید نسخه ۶.۰.۱ پشتیبانی کند و در رنگ‌های طلایی، رز گلد، مشکی و طلایی متالیک در ضخامت ۸.۱ میلی‌متری و وزن ۱۴۲ گرمی تولید شود.

علاوه بر این، دیگر عضو این خانواده یعنی گلکسی On7 نیز همانند On5 گواهی تولید را از موسسه TENAA چین دریافت کرده است. در مشخصات این گوشی هوشمند در این وب‌سایت آمده است:‌ نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده‌ هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶، حافظه سه گیگابایتی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا.

 این گوشی نیز از دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و هم‌چنین اسکنر اثرانگشت بر روی دکمه هوم بهره گرفته است. گلکسی On7 با ضخامت ۸ میلی‌متر و وزن ۱۶۶.۷ گرمی و نسخه اندروید ۶.۰.۱ تنها در رنگ طلایی تولید و به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

نوشته نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی On5 و On7 گواهی TENAA چین را دریافت کردند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.