نسل سوم اپل واچ از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد

با این‌که بیش‌تر شایعات و اخبار این روزها مرتبط به آی‌فون‌های در راه اپل هستند، اخبار موثقی به گوش می‌رسند که کمپانی می‌خواهد یک ساعت هوشمند جدید را هم در رویداد ماه سپتامبر معرفی کند.

اوایل ماه بود که گزارش‌هایی از بلومبرگ به این نکته اشاره می‌کردند که نسخه جدید اپل واچ مجهز به اتصال LTE است. پس از انتشار این گزارش، KGI Securities هم به تایید این خبر پرداخت و الان هم CNBC هم با منابع خاص خودش اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده است.

اپل واچ

بر طبق آن‌چه تا به حال فهمیدیم، اپل برای معرفی این ساعت جدید رویداد سپتامبر را در نظر گرفته است. این دستگاه اپل واچ سری 3 نامیده می‌شود و با وجود تجهیز به سیم‌کارت دیجیتال، قابلیت اتصال به شبکه LTE و نه 3G را دارد. این هوشمند پوشیدنی ظاهرا به‌صورت مستقل از آی‌فون می‌تواند به پخش موزیک و پاسخ‌گویی و برقراری تماس تلفنی بپردازد.

پشتیبانی نکردن از اتصال 3G باعث می‌شود که این ساعت هوشمند فعلا نتواند در تمام بازارهای جهانی عرضه شود. به‌علاوه شنیده‌ایم که سری 3 این ساعت هوشمند قرار است به همراه دو مدل معمولی غیر LTE عرضه شود که از نظر عمر باتری و کارایی پیشرفت‌هایی داشته‌اند. گفته می‌شود که ساعت‌ها بلافاصله پس از پرده‌برداری عرضه خواهند شد. دعوت‌نامه‌های مرتبط به رویداد سپتامبر احتمالا تا پایان این ماه فرستاده می‌شوند و خیلی زود می‌توانیم جزئیات بیشتری را در رابطه با برنامه اپل بدست آوریم.

نوشته نسل سوم اپل واچ از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد اولین بار در پدیدار شد.