نسل سوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ با سخت‌افزار بهتر معرفی شد

ساعت هوشمند موتو 360 در زمان عرضه خود در سال 2015 جزو پیشگامان این عرصه بود. موتورولا با ارایه نسل دوم آن در سال 2016، تولید این دستگاه را متوقف کرد، اما حالا شرکتی به نام eBuyNow تصمیم گرفته است تا کار موتورولا را ادامه دهد و نسل سوم ساعت هوشمند موتو 360 را بسازد. ساعت جدید، از سیستم عامل Wear استفاده می‌کند و طراحی مشابهی با نسل دوم خود دارد. با این‌حال قطعات و سخت‌افزارهای داخلی آن دچار تغییراتی شده‌اند.

موتو 360 جدید، مجهز به یک نمایشگر ۱.۲ اینچی اولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است و از قابلیت صفحه همیشه‌روشن و یک رابط کاربری راحت‌تر بهره می‌برد. مشخصات داخلی ساعت شامل یک چیپست اسنپ‌دراگون 3100 و رم و حافظه ۱ و ۸ گیگابایتی می‌شود.

موتو 360

شما همچنین بر روی آن به همه قابلیت‌های موردانتظار از یک ساعت هوشمند مانند مانیتور ضربان قلب، GPS و اتصال NFC دسترسی خواهید داشت. موتو 360 جدید، از بلوتوث 4.2 و وای‌فای b/g/n پشتیبانی می‌کند. ساعت همچنین تا 3ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است. ظرفیت باتری آن، ۳۵۵ میلی‌آمپرساعت است که با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع قادر به شارژ کامل در مدت یک ساعت خواهد بود.

موتو 360

نسل سوم موتو 360 قیمتی معادل ۳۵۰ دلار دارد و انتظار می‌رود که از ماه دسامبر امسال بارگیری آن شروع شود. ساعت جدید که با استیل ضدزنگ ساخته شده، در رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی قابل دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند همچنین با گوشی‌های اندرویدی 5.0 به بالا و iOS 10 به بالا سازگار است.

نوشته نسل سوم ساعت هوشمند موتو 360 با سخت‌افزار بهتر معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.