نسل سوم هدفون بی‌سیم ایرپادز اپل در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود

ایرپادز اپل

شرکت اپل در نظر دارد که تولید انبوه نسل جدید هدفون‌ بی‌سیم ایرپادز را در پایان سال جاری میلادی آغاز کند. این خبر توسط مینگ‌چی کو، تحلیلگر معتبر حوزه فناوری منتشر شده است. طبق گفته‌های این شخص، نسل جدید ایرپادز اپل در سه‌ماهه نخست سال 2021 به بازار عرضه می‌شود.

هم‌چنین، وب‌سایت Apple Insider اعلام کرد که نمی‌توان انتظار داشت نسل دوم ایرپادز پرو در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. به گفته این منبع، تولید انبوه نسل بعدی ایرپادز پرو در پایان سال 2021 شروع خواهد شد، بنابراین، هدفون‌های بی‌سیم کوپرتینو‌نشین‌ها در سه‌ماهه نخست سال 2022 روانه بازار می‌شوند.

به گفته کو، اکنون شاید بازار هدفون‌های بی‌سیم منتظر ایرپادز جدید باشند، اما در واقع، فعلا مدل جدیدی از هدفون‌های شرکت Beats در بازار حاضر خواهد شد. او هم‌چنین از افزایش تقاضاها برای خرید ایرپادز پرو خبر داد. پیش از این، افراد زیادی مایل به خرید نسل دوم ایرپادز بودند، اما با معرفی مدل پرو این هدفون، تقاضای بازار به سمت خرید این هدفون تغییر کرد.

فروش مدل‌های غیر پرو هدفون‌های بی‌سیم اپل نیز احتمالا تا 40 درصد نسبت به سه‌ماهه قبلی کاهش یافته‌ است. انتظار می‌رود که مقدار فروش این دستگاه‌ها تا نیمه دوم سال جاری میلادی به 11 الی 13 میلیون واحد برسد.

براساس محاسبات مینگ‌چی کو، احتمال دارد که اپل تا پایان سال جاری میلادی 90 میلیون واحد از ایرپاد‌های خود را به فروش برساند. سهم ایرپادز از این آمار بین 50 تا 55 میلیون واحد و سهم مدل پرو نیز بین 35 تا 45 میلیون واحد خواهد بود.

نوشته نسل سوم هدفون بی‌سیم ایرپادز اپل در سه‌ماهه نخست سال 2021 به بازار عرضه می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.