نشست «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» برگزار می شود

 
هشتمین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
 
به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این نشست تخصصی با حضور متخصصان این حوزه، چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
 
هدف از اجرای این برنامه حمایت از شعار مقام معظم رهبری در زمینه «رونق تولید» و کسب و کارهای اینترنتی به عنوان راهکاری برای تحقق این شعار است.
 
در این نشست مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی با عنوان «اقتصاد دیجیتال و فرصت های نوین کسب و کار در مدیریت شهری» سخنرانی می کند.
 
لیلا سادات زعفرانچی عضو هیئت علمی پژوهشگاه مدیریت و اقتصاد به بررسی «اقتصاد دیجیتال، فضای کسب و کار و اشتغال زنان» می پردازد.
 
در بخش دیگر  محمدرضا فردوسی مسئول شبکه و امنیت فاوای وزارت اقتصاد و امور دارایی درباره موضوع «مفهوم بلاکچین و کاربردهای آن» سخنرانی می کند.
 
در بخش پایانی پنل گفتگو بین سخنرانان و شرکت کنندگان برگزار می شود.
 
سلسله نشست های تخصصی «شب های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه، هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه و با همکاری کانون شهر هوشمند فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.