نصب موفقیت‌آمیز ۴ سیستم‌عامل مختلف بر روی هندست مبتنی بر ویندوزفون

18191907735276-t1200x480 نصب موفقیت‌آمیز 4 سیستم‌عامل مختلف بر روی هندست مبتنی بر ویندوزفون

مدت‌ها پیش مایکروسافت، قابلیت‌هایی را به ویندوز موبایل ۱۰ اضافه و تائید کرده است که چنین اقدامی در آینده نزدیک تکرار نخواهد شد. با این‌حال این مسئله، مانع از نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز بر روی گوشی‌های ویندوزفونی توسط هکرها و علاقه‌مندان به اکوسیستم ویندوز نشده است.

DgVJi2tUEAAACbl-e1529746287289 نصب موفقیت‌آمیز 4 سیستم‌عامل مختلف بر روی هندست مبتنی بر ویندوزفون

تاکنون شاهد نصب ویندوز ۱۰ نسخه ARM و سایر نسخه‌های ویندوز بر روی گجت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون بوده‌ایم اما در واقع فردی برای نخستین بار موفق به نصب ۴ سیستم‌عامل بر روی یک ویندوزفون شده است. یک کاربر توئیتر با نام Gustave M.، چهار سیستم‌عامل مختلف ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۰ نسخه IoT Core، ویندوز ۸.۱ و البته ویندوز ۱۰ موبایل را روی یک گجت ویندوزفونی اجرا نموده است.

این نخستین بار نیست که Gustave M. برای انجام چنین اقدامی بر روی یک گوشی ویندوزی تلاش می‌کند. وی ویدیویی را در توئیتر و یوتیوب منتشر کرده که سیستم‌عامل‌های مختلف را روی یک دستگاه نمایش می‌دهند.

البته در حال حاضر نصب یک سیستم‌عامل منفرد روی دستگاه ویندوزفونی، ترفندی قدیمی به‌شمار می‌آید. اگرچه Gustave M. با دسترسی به طرح اولیه Hapanero، این‌کار را اندکی ساده‌تر انجام داده است.

نوشته نصب موفقیت‌آمیز ۴ سیستم‌عامل مختلف بر روی هندست مبتنی بر ویندوزفون اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.