نقشه تهران به بازی «زولا» اضافه شد

پس ازگذشت ٣ سال از انتشار بازی کامپیوتری «زولا» در مراسمی سازندگان این بازی اعلام کردند که در به روزرسانی جدید این بازی نقشه تهران نیز به آن اضافه خواهد شد. 
 
در این مراسم  شرکت سورنا گیمز ایران و لوکوم گیمز ترکیه که به صورت مشترک روی این بازی کار می‌کنند از نقشه تهران بازی زولا رونمایی کردند.
علی ذاکری، مشاور هیات رئیسه شرکت سورناگیمز در گفت‌وگو با پیوست در مورد اضافه شدن نقشه تهران به بازی زولا گفت: «نقشه های زولا تا پیش از به روزرسانی جدید بازی به نقشه تخت جمشید محدود می‌شد؛ اما حال نقشه تهران هم به این بازی  اضافه شده است.» به گفته او محدوده نقشه تهران در این بازی حدفاصل میدان فلسطین و میدان انقلاب را در بر می‌گیرد.
 
علی ذاکری با اشاره به جزییات  این بازی اعلام کرد: «زولا در حقیقت یک بازی ترکیه‌ای بود که با مشاور فنی بین ما و تیم ترکیه تبدیل به یک محصول مشترک شد. به همین خاطر ما شعار «اتحاد دو ملت؛ ایران و ترکیه» را برای این همکاری انتخاب کردیم؛ چرا که تیم فنی در ایران و تیم فنی در ترکیه روی یک محصول مشترک کار می‌کنند.»
او در مورد نحوه آشنایی شرکت بازی‌سازی ایران و ترکیه در مورد این بازی بیان کرد: «شرکت سورنا گیمز با بازی سیاوش فعالیت خود را آغاز کرد. ما با انتشار بازی‌های گوناگون سعی داشتیم بازی PC را در ایران احیا کنیم. سپس با انتشار بازی‌های گوناگون در سبک‌های مختلف در مجالس بین‌المللی در کشورهای آلمان و فرانسه شرکت ‌کردیم و با بازی‌سازان ترکیه‌ای آشنا شدیم.» به گفته ذاکری بعد از این آشنایی با مذاکره‌های بسیار تصمیم گرفتند بازی زولا را با هم طراحی کنند. 
مشاور هیات رئیسه شرکت سورنا گیمز در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه چگونه این بازی برای کاربر ایرانی بومی‌سازی شده است، عنوان کرد: « این بازی نه تنها برای کاربران ایرانی بلکه برای گیمرهای ترکیه هم بومی‌سازی شده است. یعنی در این بازی سعی کردیم تا شخصیت‌ها براساس ملت ایران و ترکیه طراحی شوند. حتی لباس‌های کاراکترها و جزئیات چهره آنها ایرانی و ترکیه‌ای است. یعنی هم کاراکتر ترکی در بازی وجود دارد هم کاراکتر ایرانی. وقتی شما زولا بازی می‌کنید کاملا فرهنگ ایرانی و ترکیه‌ای را در آن حس می‌کنید.»
 
زولا بازی رایگان در سبک شوتر و برای پلتفرم PC( ویندوز) است. اواخر اسفند ماه سال ۹۵ بازی زولا با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا گیمز ایران و لوکوم گیمز ترکیه معرفی شد.