نمایش نسخه مرجانی‌رنگ اسمارت‌فون گوگل پیکسل ۴ در تبلیغات یک بیلبورد دیجیتالی

شرکت گوگل طی روز 15 اکتبر و با برگزاری مراسمی در شهر نیویورک از اسمارت‌فون‌های جدید پیکسل 4 و پیکسل 4XL رونمایی خواهد کرد. غول جستجوگر در روز گذشته، دعوت‌نامه رسمی این رویداد را ارسال کرد و به‌طور هم‌زمان، کمپین تبلیغاتی معرفی این هندست‌ها را آغاز نمود.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود؛ یکی از بیلبوردهای دیجیتالی واقع در میدان مشهور Times نیویورک توسط گوگل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کمپانی، عرضه مدل مرجانی‌رنگ (متمایل به قرمز) هندست‌های آینده خود را نیز موردتائید قرار داده است. بدین‌ترتیب گوشی‌های مذکور با 3 مدل رنگی مختلف شامل مرجانی، مشکی و سفید عرضه خواهند شد. پیش‌تر به این موارد بارها اشاره شد و اکنون شاهد اعلام رسمی آن‌ها هستیم. در واقع چنین وضعیتی چندان تعجب‌آور نیست؛ چرا که گوگل با نمایش طراحی پنل پشتی گوشی در اوایل سال جاری در زمینه افشای اطلاعات مرتبط با پرچم‌داران آینده خود پیش‌دستی کرد.

بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته پیشین انتظار می‌رود که هر 2 هندست پیکسلی با تراشه اسنپ‌دراگون 855 (و نه نسخه پلاس)، 6 گیگابایت رم و دوربین پشتی دوگانه شامل حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی روانه بازار شوند. هندست کوچک‌تر پیکسل 4 از یک نمایشگر اولد 5.7 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن +1080p در کنار یک باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد؛ در حالی‌که پیکسل 4XL از یک نمایشگر 6.3 اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن +1440p و یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

نوشته نمایش نسخه مرجانی‌رنگ اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4 در تبلیغات یک بیلبورد دیجیتالی اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.