نوبیا احتمالا به زودی از یک گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی می‌کند

نوبیا

نمایشگرهای بدون حاشیه به یک از سخت افزار برجسته تبدیل شده‌اند از این رو همه سازندگان اخیرا به آن روی آورده‌اند و نوبیا (Nubia) هم یکی از این سازندگان است.

نوبیا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه برند معتبر زد تی ای (ZTE) محسوب می‌شود؛ این سازنده اخیرا عکس تبلیغاتی یک گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه را در فضای مجازی منتشر کرده است.

تصویر گوشی جدید نوبیا دیروز در سایت چینی ویبو (Weibo) منتشر شد؛ این تصویر محصول جدید این سازنده را با یک عکس پیش زمینه از آسمانی پرستاره به کاربران نشان می‌دهد؛ البته قسمت پایین این گوشی هوشمند در این تصویر نشان داده نشده است، با وجود این ما اکنون می‌دانیم که محصول بعدی برند نوبیا چه ظاهری دارد.

نوبیا

سازنده چینی به واسطه تصویر گوشی جدیدش به کاربران نشان داده است که خط نقطه چین سمت چپ و راست‌، دو انتهای جانبی نمایشگر و خط پر محدوده فوقانی حاشیه نمایشگر را نشان می‌دهد. نوبیا در ارائه گوشی‌های دارای نمایشگر بدون حاشیه تازه کار نیست. این برند معتبر چینی چند وقت پیش هم یک گوشی پرچمدار را با نام نوبیا زد ۱۷ (Nubia Z17) وارد بازار کرد؛ محصولی که از یک نمایشگر فاقد حاشیه‌های جانبی بهره می‌برد و حال این سازنده تصمیم گرفته است که گوشی جدیدش را با یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه وارد بازار کند.

هنوز مشخص نیست که گوشی جدید در رده گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرد یا گوشی‌های میان‌رده؛ اما اگر که این محصول یک گوشی پرچمدار باشد می‌توان انتظار داشت که در ساخت آن از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده شود در غیر این صورت پردازشگرهای زیادی وجود دارند که نوبیا می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

.

منبع: gizmochina

مطلب نوبیا احتمالا به زودی از یک گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی می‌کند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.