نوکیا ۶.۱ با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه، درسکوت به بازار اروپا وارد شد

nokia_6.1 نوکیا 6.1 با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه، درسکوت به بازار اروپا وارد شد

نوکیا ۶.۱ که معرفی اولیه‌ آن به فوریه‌ امسال و در نمایشگاه MWC 2018 برمی‌گردد، فروشش در ماه آوریل امسال آغاز شده بود. با این حال و با این‌که می‌دانستیم نسخه دارای ۴ گیگ رم هم وجود خواهد داشت، هیچ تاریخی برای عرضه آن مشخص نشده بود و فقط شاهد نسخه دارای ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بودیم.

پس از گذشت تقریبا ۲ ماه نوکیا در سکوت کامل نسخه‌ی ۶۴ گیگ به همراه ۴ گیگابایت رم را در آلمان عرضه کرده است، در همین حین رندر‌های جدید از نوکیا ۵.۱ با نمایشگر برش‌خورده منتشر شده است.

طرفداران اسمارت‌فون‌ها و کسانی که نیازمند رم و حافظه بیشتری هستند، اکنون می‌توانند این دستگاه‌ را با قیمت ۳۰۲ یورو و یا ۳۵۵ یورو از طریق خرده‌فروش معروف آلمانی ComStern خریداری کنند. همچنین آمازون این تلفن را با قیمت ۳۲۳ یورو برای فروش در آلمان عرضه می‌کند که مبلغ آن به دلار معادل ۳۸۰ دلار امریکا است.

انتظار می‌رود که از چند روز آینده این تلفن همراه در بازار کشورهای اروپایی مخصوصا آلمان مشاهده شود، آمازون هم قول تحویل این گوشی را برای نوزدهم ماه جاری یعنی یک هفته دیگر داده است.

نوکیا ۶.۱ عرضه شده با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه‌ داخلی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ به همراه ۸ هسته پردازشی استفاده می‌کند، در کنار این‌ها صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری به تلفن شما نور و انرژی می‌بخشد.

Nokia-6.1-Review-036 نوکیا 6.1 با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه، درسکوت به بازار اروپا وارد شد

نوکیا ۶.۱ یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی است که به برنامه Android One پیوسته که این بدان معنی است که نوکیا ۶.۱ از همان اول با اندروید ۸.۱ اورئو عرضه خواهد شد.

فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که HMD Global این دستگاه‌ را چه موقع برای دیگر کشورها عرضه خواهد کرد، اما با توجه به فروش اخیر این تلفن در هند و آلمان، به نظر نمی‌رسد که برای نسخه جدید این گوشی صبر زیادی نیاز باشد و به زودی شاهد این مدل در بازارهای جهانی خواهیم بود.

نوشته نوکیا ۶.۱ با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه، درسکوت به بازار اروپا وارد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.