نوکیا ۶.۱ پلاس در وب‌سایت توسعه‌دهنده گوگل قرار گرفت

نوکیا نوکیا 6.1 پلاس در وب‌سایت توسعه‌دهنده گوگل قرار گرفت

بر طبق گفته یوهو سارویکاس (Juho Sarvikas)، رئیس اداره تولید HMD گلوبال، نام بردن از محصول نوکیا ۶.۱ پلاس یک اشتباه نوشتاری بود که به‌زودی اصلاح خواهد شد. در حقیقت مستندات ARCore، به نوکیا ۶.۱ (بدون پلاس) اشاره دارد که هم‌اکنون رسما رونمایی شده است.

اما داستان از چه قرار است؟ شرکت HMD بر روی تولید نسل جدید و متفاوتی از گوشی‌های هوشمند نوکیا ۶.۱ کار می‌کند. نوکیا ۶.۱ پلاس در وب‌سایت توسعه‌دهنده گوگل به‌عنوان اولین و سردمدار این سری قرار گرفته است. این گوشی هوشمند هم‌اکنون در فهرست گوشی‌های پشتیان ARCore نوشته شده است.

نوکیا-1-450x103 نوکیا 6.1 پلاس در وب‌سایت توسعه‌دهنده گوگل قرار گرفت

هیچ اطلاعات اضافی و جانبی دیگری از این گوشی هوشمند در دسترس نیست و درواقع این اولین باری است که اسمی از این گوشی شنیده شده است. البته حدس‌های برپایه تحولات این شرکت و تولیدات گذشته برای ویژگی متفاوت آن می‌توان زد.

همان‌گونه که از اسم این دستگاه مشخص است، گوشی نوکیا ۶.۱ پلاس سری پیشرفته‌تر و کارآمدتری از نسل قبلی را ارایه خواهد کرد. اخیرا نوکیا ۵.۱ پلاس نیز در خبرها از آن صحبت شده و با توجه به آنکه این دستگاه در چین با نام نوکیا X5 عرضه خواهد شد، این احتمال وجود دارد که نوکیا ۶.۱ پلاس نیز با نام نوکیا X6 در سطح جهانی عرضه شود.

HMD همچنین تائید کرده که نوکیا ۸ نیز از این برنامه پشتیبانی می‌کند.

نوشته نوکیا ۶.۱ پلاس در وب‌سایت توسعه‌دهنده گوگل قرار گرفت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.