نوکیا ۹٫۳ PureView 5G تا سال آینده عرضه نخواهد شد!

نوکیا 9.3 PureView مدل جانشین اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView به‌شمار می‌رود. بی‌تردید فرآیند تولید این هندست بیش از اندازه طولانی شده است؛ اما اکنون شایعه جدیدی ادعا می‌کند که عرضه این محصول بار دیگر به تعویق افتاده است.

بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که نوکیا 9.3 PureView در آینده‌ای نزدیک رسما معرفی شود؛ اما اکنون ظاهرا طرفداران این اسمارت‌فون بایستی بیش‌تر منتظر بمانند. بنابراین چنان‌چه مایل به خریداری دستگاه پرچم‌دار آینده نوکیا هستید؛ در این‌صورت بایستی تا 6 ماهه نخست سال 2021 منتظر بمانید. متاسفانه در حال حاضر پیرامون جدول زمانی عرضه این هندست اطلاعات دقیق‌تری منتشر نشده و حتی ماه معرفی این محصول نیز به‌طور دقیق اعلام نشده است.

“خبری ناخوشایند برای طرفداران نوکیا:

اسمارت‌فون نوکیا 9.3 PureView در سال جاری معرفی نخواهد شد. رونمایی از این هندست به 6 ماهه نخست سال 2021 موکول شده است. ماه دقیق چنین رویدادی کماکان نامشخص است.” – Nokia_anew@؛ 26 نوامبر 2020

هنوز هم می‌توان به این موضوع به‌صورت خوش‌بینانه نگاه کرد. امیدواریم که این اقدام به‌معنای عرضه نوکیا 9.3 با تراشه اسنپ‌دراگون 875 همانند کلیه رقبای این هندست باشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها با آغاز ماه دسامبر جزئیات بیش‌تری پیرامون این تراشه جدید اعلام خواهد شد. همچنین برخی شایعات مخابره شده از آغاز عرضه سایر پرچم‌داران مجهز به این تراشه از اواسط ماه ژانویه حکایت دارند.

با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها این موضوع احتمالا برنامه‌های کمپانی HMD Global را تحت تاثیر قرار داده است. عرضه نوکیا 9.3 با تراشه اسنپ‌دراگون 865 طی ما‌ه‌های نوامبر یا دسامبر موجب می‌شود تا این هندست ظرف مدت 1 الی 2 ماه پس از عرضه به بازار به محصولی نسبتا قدیمی مبدل شود؛ چرا که در آن زمان رقبای جدید با تراشه اسنپ‌دراگون 875 به بازار عرضه خواهند شد.

اما کلیه اظهارات فوق صرفا در حد گمانه‌زنی هستند و اطلاع دقیق از وقایع پشت پرده امری بسیار دشوار است. کارشناسان امیدوارند که این محصول حداقل ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد؛ دستگاهی که اکنون از زمان عرضه مدل نسل قبلی آن حدودا 2 سال گذشته است.

 

نوشته نوکیا 9.3 PureView 5G تا سال آینده عرضه نخواهد شد! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.