نگاهی نزدیک به تلویزیون سامسونگ ۵۵KU7975

55KU7975

تلویزیون‌ها یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین گجت‌های امروزه به‌شمار می‌روند که در مدل‌ها و کلاس‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. برندهای بسیاری نیز به این حوزه وارد شده‌اند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده‌ برمی‌دارند. سامسونگ نیز جز همین خانواده بزرگ محسوب می‌شود که به‌جرات می‌توان گفت در زمره بهترین تولیدکنندگان تلویزیون‌ها قرار می‌گیرد. اما آیا دیوایس‌های سامسونگ را می‌شناسید؟ با قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های این مدل‌ها آشنا هستید؟ در این نوبت قصد داریم تا نگاهی به تلویزیون هوشمند 55KU7975 ‌بیندازیم و از ویژگی‌های آن برای‌تان بگوییم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ محصولی کم‌نظیر از شبه‌جزیره کره!

55KU7975

طراحی برای تمامی دیوایس‌ها اهمیت فراوانی دارد و محصول سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده دیزاینی مدرن و خیره‌کننده را برای 55KU7975 تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. به‌لطف این طراحی شاهد حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف دیسپلی هستیم که تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کنند. بهره‌گیری از عنصر آلومینیوم مقاومت دستگاه را افزایش داده و ظاهری چشم‌گیر به آن بخشیده. با این همه نمی‌توان از خمیده بودن پنل غافل شد. 55KU7975 به‌صورت خمیده طراحی گشته که جذابیت محتواها را بیش‌تر می‌کند و از طرفی دیوایس مذکور را در کلاس دستگاه‌های لاکچری قرار می‌دهد. گفتنی‌ست ضخامت اندک تلویزیون ظرافت را به دکوراسیون خانه شما هدیه می‌دهد. به‌طور کل اگر می‌خواهید گجتی لوکس و مدرن خریداری نمایید، پس تلویزیون کره‌ای را فراموش نکنید.

گذشته از این‌ها، مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون صفحه‌نمایش آن است. از این رو تولیدکننده نمایشگری ۵۵ اینچی را برای محصول خود در نظر گرفته که نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را پوشش می‌دهد. در این پنل غول‌پیکر تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان لذت‌بخش‌تر خواهد شد و انجام کارهای مختلف ساده‌تر می‌شود. دیسپلی 55KU7975 با تکنولوژی ال‌ای‌دی همراه گشته و به این ترتیب دلیل از روشنایی بسیاری بهره می‌برد و در عین حال مصرف کمی دارد. همچنین رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده می‌شوند و همین دلیلی برای خرید تلویزیون کره‌ای شده. البته نباید رقبای 55KU7975 فراموش کرد. لازم به ذکر است در صورت پرداخت ۵۰۰ دلار کم‌تر می‌توانید گجتی ۶۵ اینچی از هاردستون بخرید که از نمایشگری خمیده نیز سود می‌جوید. جدای از این، تکنولوژی‌ها متعدد تبدیل به نقطه قوتی برای دیسپلی 55KU7975 شده‌اند. سازنده فن‌آوری‌های مختلف را برای پنل تلویزیون خود تدارک دیده که عمق تصاویر را افزایش می‌دهند و بعضا موجب افزایش روشنایی و کنتراست صفحه گشته‌اند. رزولوشن 4K دلیلی برای خرید 55KU7975 شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل نموده. به این ترتیب جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید و می‌توانید به دیدن محتواهایی با کیفیت 4K بپردازید.

صدا؛ دو دوست خوش‌صدا!

55KU7975

اگر جزء طرفداران پروپارقرض موسیقی هستید، در نتیجه باید 55KU7975 را در سبد خریدتان قرار دهید. چراکه سامسونگ اسپیکرهای خوش‌صدایی را برای این تلویزیون به‌کار گرفته که موزیک‌ها را با شفافیت بالا و میزبان باس مناسب پلی می‌کنند. به این ترتیب شنیدن موسیقی‌ها با لذت‌ بیش‌تری همراه خواهد بود. این بلندگوها از قدرت بسیاری بهره می‌برند و از این رو با کمک 55KU7975 می‌توانید یک مهمانی کوچک راه بیندازید. قابلیت‌های تلویزیون کره‌ای به این‌جا ختم نمی‌شوند. خوش‌بختانه سامسونگ استانداردهای مختلفی را ازجمله: DTS و دالبی دیجیتال پلاس را فراهم آورده که موجب افزایش کیفیت کلی موزیک‌ها شده‌اند.

رابط هوشمند؛ تایزن وارد عمل می‌شود!

55KU7975

در حقیقت رابط‌های هوشمند نقطه تمایزی بین تلویزیون‌های گذشته و امروزه هستند. به‌لطف چنین قابلیتی این دستگاه‌های غول‌آسا به گجت‌هایی مالتی‌مدیا بدل گشته‌اند که می‌توانند بسیاری از محتواها را اجرا کنند. سامسونگ نیز این موضوع را درک کرده و برای 55KU7975 رابط هوشمند اختصاصی خود را تدارک دیده. این پلت‌فرم از ویژگی‌های گوناگونی سود می‌جوید که تلویزیون کره‌ای را در کلاس دیوایس‌های جذاب و کارآمد قرار می‌دهد. این اجازه به شما داده شده تا به نصب اپلیکیشن‌های مختلف بپردازید و با کمک آن‌ها به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. به‌راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و به سایت‌های مورد علاقه‌تان سر بزنید. همچنین امکان تجربه بازی‌های سرگرم‌کننده سیستم‌عامل تایزن نیز فراهم شده است. 55KU7975 به پردازنده قدرت‌مندی مجهز گشته تا برنامه‌ها و گیم‌ها با سرعت بالایی اجرا شوند و شاهد هیچ لگ یا کندی در عملکرد دستگاه نباشیم. شرکت سازنده قابلیت‌هایی مثل قفل کودک و گیرنده دیجیتال را نیز در نظر گرفته تا بدون چون و چرا 55KU7975 را بخرید! ناگفته نماند با بهره‌گیری از اپلیکیشن مخصوص سامسونگ قادرید تصاویر، کلیپ‌ها و موسیقی‌ها را از اسمارت فون و لپ‌تاپ خود به تلویزیون انتقال دهید و به این ترتیب محتوای مورد نظرتان را در صفحه‌ای بزرگ ببینید.

سایر قابلیت‌ها؛ مجموعه‌ای کامل!

55KU7975

تولیدکننده سه درگاه خروجی را برای 55KU7975 تدارک دیده تا به‌راحتی بتوانید دیوایس‌های مختلف را به تلویزیون متصل نمایید. فن‌آوری بلوتوث هم به‌کار گرفته شده که قابلیت‌های دیوایس را افزایش داده. به‌عنوان مثال قادرید دسته بازی بی‌سیم خود را به 55KU7975 کانکت نموده و از تجربه بازی‌ها لذت ببرید. پشتیبانی از ماشین زمان یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل به‌حساب می‌آید. با استفاده از این تکنولوژی دیگر برنامه‌های دل‌خواه‌تان را از دست نمی‌دهید و می‌توانید آن‌ها را ضبط نموده و در زمان دیگری به تماشای فیلم‌ها یا سریال‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

نوشته نگاهی نزدیک به تلویزیون سامسونگ 55KU7975 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.