نگاهی نزدیک به شیائومی ردمی نوت ۷ پرو

ردمی نوت 7 پرو

اسمارت فون یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین دیوایس‌های امروزه به‌حساب می‌آید. تولیدکنندگان بسیاری در این بازار فعالیت می‌کنند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده برمی‌دارند. یکی از همین شرکت‌های موفق، شیائومی است. این برند تاکنون محصولات زیادی را معرفی نموده که هر کدام از قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های منحصربه‌فردی سود می‌جویند. برای همین انتخاب برای کاربران سخت‌تر شده و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های گوشی‌ها کنید. با این همه، می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. در ادامه می‌خواهیم با ردمی نوت 7 پرو بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ مدرنِ چینی!

ردمی نوت 7 پرو

طراحی برای تمامی دیوایس‌های هوشمند اهمیت فراوانی دارد و ردمی نوت 7 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. محصول چینی به بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز شده تا هنگام لمس دستگاه حس خوبی به کاربر منتقل شود. این بدنه ظاهری جذاب و خیره‌کننده به ردمی نوت 7 پرو بخشیده و آن را در کلاس اسمارت فون‌های لاکچری قرار می‌دهد. در قاب جلو شاهد نمایشگری بزرگ هستیم که بیش‌تر از ۸۰ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده. همین موجب کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف دیسپلی شده و به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. در قاب پشتی شاهد یک ماژول دوربین دوگانه هستیم که در کنار فلاش ال‌ای‌دی و حس‌گر اثر انگشت، ردمی نوت 7 پرو را به موبایلی زیبا تبدیل کرده‌اند. نسبت ۱۹.۵:۹ خوش‌دستی گوشی را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده و حتی در استفاده طولانی‌مدت نیز احساس خستگی یا ناراحتی نمی‌کنید. خوش‌بختانه این مدل در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده تا اسمارت فون آینده‌‌تان را براساس سلیقه خود خریداری نمایید. گفتنی‌ست هم در قاب پشتی و هم در قاب جلویی نسل پنجم گلس‌های شرکت کورنینگ تعبیه گشته که در برابر عوامل بسیاری مقاوم است.

در واقع نمایشگر دلیلی برای خرید یک گجت به‌شمار می‌آید. از این رو تولیدکننده برای محصول خود از یک دیسپلی ۶.۳ اینچی بهره جسته که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر کرده و تجربه بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر نموده. این پنل به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده تا قادر به دیدن پیکسل‌ها نباشید و جزئیات زیادی در تصاویر ببینید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ چیپستی از کلاس میان‌رده!

ردمی نوت 7 پرو

تراشه‌ای از سری ۶۰۰ کوآلکام قلب تپنده این محصول را تشکیل داده و این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید. به‌لطف این چیپست آمریکایی حتی در هنگام اجرای برخی از بازی‌ها نیز با لگ و کندی مواجه نخواهید شد و در نتیجه با کمک ردمی نوت 7 پرو می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. پردازنده مذکور با معماری ۱۱ نانومتری تولید گشته و به‌همین دلیل نسبت به نمونه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری مصرف کم‌تری از منابع سیستم دارد. مقدار حافظه را فراموش نکنیم. شرکت سازنده ردمی نوت 7 پرو را در دو مدل معرفی نموده که در نسخه گران‌تر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۶ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. در نتیجه می‌توانید محتواهای مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید. لازم به ذکر است که برای ارتقا حافظه داخلی قادر به بهره‌گیری از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت هستید. البته در این صورت باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید و همین موضوع نقطه ضعفی برای ردمی نوت 7 پرو محسوب می‌شود.

در کنار بخش سخت‌افزاری، نرم‌افزار نیز بسیار مهم است. نگارش نهم پلت‌فرم گوگل مهمان ردمی نوت 7 پرو شده و قابلیت‌های آن را بیش‌تر کرده. در این نسخه تغییرات زیادی صورت گرفته که موجب افزایش سطح امنیت دیوایس شده و مصرف باتری را کم‌تر کرده. رابط کاربری اختصاصی شیائومی هم در کنار اندروید به‌چشم می‌خورد و ظاهر این سیستم‌عامل را به‌طور کلی تغییر داده. پس اگر عاشق اندروید خالص هستید، ردمی نوت 7 پرو را فراموش کنید!

دوربین‌ها؛ 4K در خدمت شما!

ردمی نوت 7 پرو

در قاب پشتی ردمی نوت 7 پرو ماژول دوربین دوگانه تعبیه گشته که امکان عکس‌برداری پرتره را فراهم می‌آورد. سنسورهای ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی عکس‌های حرفه‌ای و مملواز جزئیات می‌گیرند که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. یکی از این دوربین‌ها به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز شده تا حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری روشن ثبت نمایید. خوش‌بختانه تولیدکننده فلاش دوگانه را از یاد نبرده و این ویژگی دوست‌داشتنی را در محصول خود به‌کار گرفته. به این ترتیب هنگام شب نیز قادر به عکاسی هستید. این اجازه به شما داده شده تا با رزولوشن 4K به فیلم‌برداری بپردازید و خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی ثبت کنید.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی ردمی نوت 7 پرو عکس‌های خیره‌کننده و جذابی می‌گیرد و این مدل را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان سلفی تبدیل کرده. ناگفته نماند با کمک این سنسور می‌توانید به ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی مشغول شوید.

سایر قابلیت‌ها؛ باتری غول‌پیکر!

ردمی نوت 7 پرو

شیائومی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در این مدل بهره جسته که با توجه به چیپست کم‌مصرف و سیستم‌عامل بهینه عمر خوبی خواهد داشت. فن‌آوری شارژ سریع هم در نظر گرفته شده تا در زمان صرفه‌جویی شود و ردمی نوت 7 پرو در مدت زمان کمی فول‌شارژ گردد. شرکت سازنده برای افزایش سطح امنیت دیوایس از یک حس‌گر اثر انگشت دقیق و سریع سود برده تا فقط خودتان قارد به آنلاک کردن گوشی باشید.

نوشته نگاهی نزدیک به شیائومی ردمی نوت 7 پرو اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.