نگاهی نزدیک به شیائومی Mi 9 Explorer

Mi 9 Explorer

شیائومی یکی از تولیدکنندگان موفق بازار اسمارت فون‌ها و گجت‌های هوشمند به‌حساب می‌آید که کار خودش را در کشور چین شروع کرد و در حال حاضر نیز به طیف گسترده‌ای از مارکت‌ها وارد شده. حتی در ایران هم می‌توانید این دیوایس‌های دوست‌داشتنی را تهیه کنید. در حقیقت هر یک از دستگاه‌های شیائومی از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند و به‌همین علت بیش‌تر از پولی که پرداخت کرده‌اید، آش می‌خورید! به‌تازگی این برند جهانی از پرچم‌داران ۲۰۱۹ خود پرده برداشته که Mi 9 Explorer نیز یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود. در این نوبت می‌خواهیم با محصول مذکور بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ یک دیسپلی درخشان!

Mi 9 Explorer

برای یک پرچم‌دار و گوشی میان‌رده دیزاین جذاب اهمیت بسیاری دارد و تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا محصولات زیبا و چشم‌گیر تولید کنند. شیائومی نیز از این قانون پیروی می‌نماید و Mi 9 Explorer خود را با یک طراحی مدرن و خیره‌کننده به بازار عرضه کرده. ترکیب آلیاژ آلومینیوم و شیشه ظاهری درخشنده برای محصول چینی رقم زده و آن را در کلاس هندست‌های لوکس قرار می‌دهد. در قاب جلو نمایشگر گسترده‌ و بزرگی به‌چشم می‌خورد که بیش‌ از ۸۵ درصد از این قسمت را به خود اختصاص داده. از این رو شاهد حاشیه‌های باریکی در Mi 9 Explorer هستیم که تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌نماید. با این همه نباید از مهم‌ترین تغییر در این مدل غافل شد. شرکت سازنده رنگی شفاف را برای Mi 9 Explorer تدارک دیده تا قادر به دیدن اجزای داخلی گوشی باشید. حس خاص بودن، اولین حسی‌ست که با نگاه کردن به موبایل شیائومی به کاربر القا می‌شود. ماژول دوربین سه‌گانه نیز در قسمت پشتی قرار گرفته و Mi 9 Explorer را زیباتر از قبل کرده.

صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی در قاب جلو گنجانده شده که از نوع سوپر آمولد بوده. به این ترتیب روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده خواهند شد. همچنین مصرف باتری هم کاهش یافته است. گفتنی‌ست به‌لطف رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. استاندارد HDR10 نیز فراهم گشته تا سریا‌ل‌ها و فیلم‌ها با کیفیت بالایی پخش شوند.

قدرت سخت‌افزار؛ مثل اژدها!

Mi 9 Explorer

اسنپدراگون ۸۵۵ قلب تپنده Mi 9 Explorer را تشکیل می‌دهد و قدرتی کم‌نظیر به این اسمارت فون بخشیده. این تراشه می‌تواند تمامی اپلیکیشن‌ها و گیم‌های گوگل‌پلی را بدون لگ و کندی اجرا نماید. این چیپست با معماری ۷ نانومتری طراحی شده و از این رو مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. مقدار حافظه را نباید از یاد برد. شیائومی Mi 9 Explorer را در دو ورژن تولید کرده که در نسخه گران‌تر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم نصیب‌تان خواهد شد. در نتیجه شاید هرگز با خطای کمبود حافظه روبه‌رو نشوید. در ضمن قادرید چندین اپلیکیشن و بازی را به‌طور همزمان اجرا کنید و کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید.

دوربین‌ها؛ غول سه‌ چشمی!

Mi 9 Explorer

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، تولیدکننده از ماژول دوربین سه‌گانه در Mi 9 Explorer سود جسته. به این ترتیب تصاویری جذاب و بعضا بی‌نظیر ثبت خواهید کرد که از جزئیات بسیاری بهره‌مند هستند. همچنین قادر به گرفتن پرتره‌های زیبایی خواهید بود که در این رنج قیمتی یونیک و خاص است. سنسورهای ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی عکس‌هایی با زوایه دید گسترده و سطح بالا می‌گیرند که با بهترین‌های بازار رقابت می‌کند. فوکوس لیزری هم فراهم شده تا عمل فوکوس تسریع یابد و لحظات ناب را از دست ندهید. از محیط مورد نظر دور هستید؟ مشکلی نیست. Mi 9 Explorer از زوم اپتیکال بهره می‌جوید و برای همین می‌توانید تا ۲ برابر روی سوژه بزرگ‌نمایی داشته باشید. یکی از دوربین‌ها به دریچه دیافراگم بازی مجهز است و در نتیجه حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری روشن خواهید گرفت. فلاش دوگانه هم در نظر گرفته شده تا در شب نیز به عکاسی بپردازید. ناگفته نماند با خرید Mi 9 Explorer قادر به ضبط ویدیوهای 4K و اسلوموشن ۹۶۰ فریم خواهید بود.

اگر از طرفداران پروپاقرص سلفی و شبکه‌های اجتماعی هستید، پس حتما Mi 9 Explorer را در سبد خریدتان قرار دهید. محصول شیائومی به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی در قاب جلو مجهز شده که تصاویری جذاب ثبت می‌کند که نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد. امکان ضبط کلیپ‌های فول اچ‌دی نیز فراهم گشته تا استوری‌ و تماس‌های تصویری‌تان با کیفیت بالا صورت بگیرد.

سایر قابلیت‌ها؛ مجموعه‌ای کامل!

Mi 9 Explorer

با توجه به چیست کم‌مصرف، صفحه‌نمایش سوپر آمولد و اندروید پای انتظار می‌رود که باتری Mi 9 Explorer از عمر بالایی برخوردار باشد و نیاز یوزرها را پوشش دهد. به این ترتیب تا ساعت‌ها قادر به استفاده ترکیبی از این مدل خواهید بود. تکنولوژی شارژ سریع نیز به‌کار گرفته شده تا وقت‌تان تلف نشود و اسمارت فون چینی در مدت زمان کمی فول‌‌شارژ گردد. خوش‌بختانه Mi 9 Explorer از فن‌آوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌نماید و در نتیجه بدون مزاحمت کابل‌ها می‌توانید به‌راحتی در هنگام شارژ با گوشی خود کار کنید. شیائومی حس‌گر اثر انگشت هم در نظر گرفته تا سطح امنیت موبایل ارتقا یابد و فقط خودتان قادر به آنلاک کردن Mi 9 Explorer باشید. این حس‌گر زیر نمایشگر قرار دارد و از این رو به‌راحتی می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

نوشته نگاهی نزدیک به شیائومی Mi 9 Explorer اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.