نگاهی نزدیک به لپ‌تاپ ایسوس FX570UD

FX570UD

لپ‌تاپ‌ها جزء خانواده بزرگ کامپیوترها به‌حساب می‌آیند و از قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های بسیاری بهره می‌گیرند. با کمک آن‌ها می‌توانیم طیف وسیعی از اعمال مثل ادیت ویدیو، طراحی و برنامه‌نویسی را انجام دهیم. بعضی از این دیوایس‌های دوست‌داشتنی مخصوص گیمرها به بازار عرضه می‌شوند و بی‌تردید FX570UD یکی از همین لپ‌تاپ‌های جذاب شمرده می‌شود. این مدل ساخت برند ایسوس بوده و مثل دیگر محصولات کمپانی تایوانی از کیفیت بالایی سود می‌جوید. در ادامه می‌خواهیم با FX570UD ایسوس بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

FX570UD

اگر از طرفداران دیزاین نوین و تازه هستید و می‌خواهید لپ‌تاپی متفاوت از ایسوس داشته باشید، حتما FX570UD را در سبد خریدتان قرار دهید. طراحی عجیب این مدل محبوبیت بسیاری برای آن رقم زده و به‌جرات می‌توان گفت دیوایس تایوانی گزینه‌ای عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. ابعاد و وزن مناسب حمل و نقل گجت را راحت‌تر کرده و به‌راحتی می‌توانید آن را در کوله‌پشتی خود قرار دهید و به مسافرت ببرید. بدنه خوش‌ساخت یکی از ویژگی‌های مهم FX570UD به‌شمار می‌آید. گفتنی‌ست بدنه لپ‌تاپ در برابر عوامل گوناگون مقاوم است و به این ترتیب تا مدت‌ها قادر به استفاده از لپ‌تاپ خواهید بود.

برای یک دیوایس یا هر کالای دیجیتال دیگر نمایشگر اهمیت فراوانی دارد و از این رو تولیدکننده پنلی تقریبا ۱۵ اینچی را برای FX570UD تدارک دیده که تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند و تجربه گیم‌ها را جذاب‌تر می‌نماید. خوش‌بختانه این دیسپلی به رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده و به‌همین دلیل جزئیات خوبی در تصاویر خواهید دید و در این صورت از بازی‌های مورد علاقه‌تان لذت بیش‌تری خواهید برد. نرخ به‌روزرسانی تصویر ۶۰ هرتز بوده و این مقدار برای یک دیوایس گیمینگ قابل‌ قبول نیست. برای همین شاید قادر به دیدن برخی از صحنه‌های بازی‌‌‌ نباشید.

قدرت سخت‌افزاری

FX570UD

قدرت سخت‌افزاری مهم‌ترین دلیل برای خرید FX570UD محسوب می‌شود و آن را در دسته دستگاه‌های توان‌مند قرار می‌دهد. تولیدکننده از پردازنده Core i7 اینتل در محصول خود بهره گرفته تا قادر به اجرای طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها باشید و به‌راحتی کارهای حرفه‌ای خود را انجام دهید. ۸ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۸ گیگابایت رم هم در نظر گرفته شده که عملکرد لپ‌تاپ را به‌طور چشم‌گیری تسریع بخشیده. در واقع بیش‌تر اوقات با لگ و کندی مواجه نمی‌شوید و فرامین شما در کسری از ثانیه انجام می‌شوند. پردازش‌گر گرافیکی انویدیا قدرت زیادی برای گجت تایوانی به ارمغان آورده و به ۴ گیگابایت حافظه مجهز گشته. از این رو قادرید به تجربه بازی‌های محبوب بپردازید و گیم‌های سنگین را بدون نقص نصب و اجرا کنید. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و در عین حال قادر به ذخیره محتواهای مورد علاقه‌تان باشید، شرکت سازنده ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای‌تان تدارک دیده که نیاز گروه بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهد.

ناگفته نماند محصول ایسوس در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده و در بعضی از نسخه‌ها ۱۶ گیگابایت رم در کنار ۲ ترابایت حافظه داخلی نصیب‌تان خواهد شد. به‌صورت کلی FX570UD محصولی قدرت‌مند تلقی می‌شود و از پس طیف گسترده‌ای از گیم‌ها برمی‌آید.

کیبورد و اسپیکر

FX570UD

برای لپ‌تاپی گیمینگ کیفیت کیبورد بسیار مهم است. ایسوس هم به این موضوع پی برده و برای آن از صفحه‌کلیدی خیره‌کننده و کارآمد بهره جسته. این کیبورد جذاب به نور پس‌زمینه مجهز گشته و به‌همین دلیل حتی در شرایط نوری ضعیف و شب نیز قادر به بازی کردن خواهید بود. دکمه‌های صفحه‌کلید FX570UD طول عمر زیادی دارند و تا مدت‌ها عملکرد اولیه و همین‌طور زیبایی خود را حفظ می‌کنند. کار کردن با این دکمه‌ها لذت‌بخش بوده و هنگام لمس آن‌ها حس خوبی به شما منتقل می‌شود. تاچ‌پد گجت از قابلیت مالتی‌تاچ پشتیبانی می‌کند و برای مثال می‌توانید با سرعت بیش‌تر بین اپ‌ها جابه‌جا شوید و به این ترتیب کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید.

اسپیکرها را فراموش نکنیم. برای این‌که موزیک‌ها با کیفیت و جزئیات بالایی پخش شوند، ایسوس در این مدل از بلندگوهای توان‌مند و خوش‌صدایی بهره برده که آهنگ‌ها را با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌کنند و از این رو FX570UD گزینه‌ای مناسب برای خوره‌های موسیقی‌ به‌حساب می‌آید.

باتری و سایر قابلیت‌ها

FX570UD

FX570UD به یک باتری ۳ سلولی مجهز است که یکی از نقاط ضعف آن شمرده می‌شود. در واقع با استفاده ترکیبی تنها چند ساعت قادر به بهره‌گیری از لپ‌تاپ هستید و اگر به تجربه گیم‌ها مشغول شوید، باتری در عرض چندین دقیقه خالی می‌شود! تولیدکننده فن‌آوری‌های متعددی را برای لپ‌تاپ خود تدارک دیده که منجر به کاهش دمای دیوایس در حین بازی کردن شده و از این رو با خاطری آسوده می‌توانید گیم‌های دل‌خواه‌تان را اجرا کنید. پورت‌های زیادی در FX570UD به‌چشم می‌خورد و برای همین قادرید دستگاه‌های مختلفی را به گجت تایوانی متصل نمایید. حس‌گر اثر انگشتی در گوشه تاچ‌پد به‌چشم می‌خورد که امنیت لپ‌تاپ را افزایش داده و به این ترتیب لزومی به وارد کردن پسورد نیست و فقط کافی‌ست انگشت‌تان را بر روی این سنسور قرار دهید تا دستگاه آنلاک شود.

نوشته نگاهی نزدیک به لپ‌تاپ ایسوس FX570UD اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.