نیروی هوایی هلند نسخه Enterprise اسمارت‌فون گلکسی S9 را برای کارمندان خود عرضه می‌کند

s9-enterprise-edition نیروی هوایی هلند نسخه Enterprise اسمارت‌فون گلکسی S9 را برای کارمندان خود عرضه می‌کند

مدل‌های به‌روز و باز بودن اکوسیستم اسمارت‌فون‌های اندرویدی باعث می‌شود تا تقاضای کم‌تری برای استفاده از آن‌ها در بسیاری از سازمان‌های تجاری و ارگان‌های دولتی وجود داشته باشد. سامسونگ با عرضه نسخه Enterprise دستگاه‌های پیشرفته خود و ایجاد ابزارهای مدیریت و توسعه کسب‌وکار نظیر سامسونگ ناکس (Knox) تلاش کرده برخی از این چالش‌ها را مرتفع نماید.

s9-enterprise-edition نیروی هوایی هلند نسخه Enterprise اسمارت‌فون گلکسی S9 را برای کارمندان خود عرضه می‌کند

مدل‌های Enterprise اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی A8 در اوایل سال جاری روانه بازار شدند و این پدیده بخشی از استراتژی مذکور به‌شمار می‌آید. ظاهرا تلاش‌های کمپانی به ثمر نشسته است و نیروی هوایی هلند تصمیم گرفته تا برای 6000 نفر از کارمندان خود از نسخه Enterprise گلکسی S9 استفاده نماید. در ابتدای امر سامسونگ نخستین محموله 6000 دستگاهی خود را به سرلشکر ماریو وربیک، معاون فرماندهی نیروی هوایی تحویل داد.

دریافت رایگان فریم‌ور و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای مدت 4 سال

سرلشکر ماریو وربیک در خصوص تحویل این محموله اعلام کرد: ” فرماندهی نیروی هوایی (CLSK) در میانه مسیر پیشرفت به سوی نیروی هوایی نسل 5 قرار دارد. در این میان بر اقدامات اطلاعات‌محور تمرکز شده است. این جاه‌طلبی در کنار به‌کارگیری تمرینات مناسب و بهره‌مندی از کارکنان با موثرترین شیوه‌های ممکن، CLSK را مجاب کرد تا به کلیه کارمندان شاغل در نیروی هوایی اسمارت‌فونی در قالب سامسونگ گلکسی S9 اعطا نماید.”

S9-Enterprise-Edition-720x480 نیروی هوایی هلند نسخه Enterprise اسمارت‌فون گلکسی S9 را برای کارمندان خود عرضه می‌کند

اگرچه نسخه Enterprise گلکسی S9 از سخت‌افزاری مشابه با مدل مصرفی این هندست استفاده می‌کند؛ اما مدل مذکور برای مدت زمان 4 سال از به‌روزرسانی‌های امنیتی و فریم‌ورهای رایگان بهره‌مند خواهد شد. هنگام عرضه این اسمارت‌فون، سامسونگ برای چهارمین سال پی‌درپی از عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه و به‌روزرسانی‌های فصلی برای نسخه Enterprise طی مدت 3 سال خبر داد. بنابراین مدت پشتیبانی از نسخه Enterprise در مقایسه با مدل مصرفی حدودا یکسال بیش‌تر خواهد بود.

با این‌حال با توجه به به‌روزرسانی‌های اساسی سیستم‌عامل اندروید ظاهرا حتی دستگاه‌های نسخه Enterprise نیز همانند مدل‌های مصرفی تنها 2 بسته به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. صرف‌نظر از پشتیبانی گسترده‌تر، مدل‌های Enterprise به منظور مساعدت به کاربری در مقیاس بزرگ و مدیریت دستگاه‌ها در سازمان‌های مختلف با ابزارهایی نظیر Knox Configure و E-FOTA on MVM عرضه می‌شوند.

نوشته نیروی هوایی هلند نسخه Enterprise اسمارت‌فون گلکسی S9 را برای کارمندان خود عرضه می‌کند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.