هتل استقلال تهران را بیشتر بشناسید

تهران، پر از جاذبه‌های گردشگری است که حتی بسیاری از تهرانی‌های درگیر زندگی ماشینی شده آن‌ها را ندیده‌اند و از وجود آن‌ها بی‌خبرند. تهران شهر نور و زندگی، شهری که هرگز به خواب نمی‌رود، شهر ییلاقات و بناهای تاریخی مانند آتشکده آدریان و وردیچ و واریچ (در نزدیکی کن)، مجموعه کاخ ها، موزه‌ها، مراکز خرید تاریخی، بوستان‌ها و غیره است و تهران‌گردی می‌تواند چندین روز از وقت شما را به خود اختصاص دهد. اگر محل اقامتی در تهران ندارید و قصد انتخاب یکی از هتل های تهران را دارید، هتل استقلال یکی از انتخاب‌های عالی در تهران به علت دسترسی مناسب به اتوبان‌ها و مرکز‌ تهران جهت رفت و آمد است.

رزرو هتل استقلال تهران علاوه بر اینکه دسترسی خوبی را از نظر مسیر در اختیار شما قرار خواهد داد، چشم‌انداز ایده‌آلی از تهران را هم به خصوص در طبقات بالا نصیب شما خواهد کرد. قیمت هتل استقلال تهران نسبت به هتل‌های دیگر پنج ستاره با تخفیقاتی که ارائه می‌دهد، کمتر است و امکانات آن با توجه به قیمت قابل قبول است، هر چند نیاز به اصلاح و بهبود در برخی موارد احساس می‌شود که برای یک هتل که بیش از پنجاه سال از عمر آن می‌گذرد، عجیب نیست، اما در کل خدمت رسانی در این هتل به خصوص در بخش صبحانه از کیفیت بالایی برخوردار است.

اتاق‌های هتل استقلال تهران قیمت یکسانی را با هتل‌های چهار ستاره در زمان ارائه تخفیفات دارند. به طور مثال قیمت اتاق در بهمن ماه سال 1397 قیمت اتاق برای یک نفر (یک شب) 370 هزار تومان (شروع از560 هزار تومان بدون تخفیف) است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین (بین نزدیک به 80 هتل) و یکی از معدود هتل‌های پنج ستاره تهران است.

تاریخچه هتل استقلال

هتل استقلال تهران شاهد وقایع و اشخاص تاریخی زیادی در طول عمر خود بوده است. این هتل 16 سال قبل از انقلاب اسلامی ایران، یعنی دقیقا در تاریخ هشتم آذرماه سال 1341 در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع با نام رویال هتل هیلتون احداث شد. اهمیت این هتل برای دولت وقت به قدری بود که تمبری برای یادبود آن چاپ و منتشر کرد و سعی به معرفی آن به عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت کشور داشت و حتی بخشی از فیلم معروف گنج قارون در آن فیلم برداری شد.

شرکت سازنده آمریکایی، انگلیسی و ایرانی این برج در سال 1341 برج غربی را به بهره برداری رساند و در سال 1351 برج شرقی را تکمیل کرد. بعد از انقلاب هتل هیلتون به مجموعه ‌هتل‌های پارسیان تحت نظارت بنیاد مستضعفین واگذار شد. در دهه 60 برجی غربی و در سال 1376 برج شرقی در جریان اجلاس سران اسلامی بازسازی شد و در حال حاضر برج جنوبی با  ظرفیت 200 اتاق در حال احداث است.

هتل استقلال دارای مجموعا 550 اتاق و 48 سوئیت در دو برج شرقی و غربی است و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی قبل از انقلاب مهمان این هتل بوده‌اند. این هتل همچنان بزرگترین هتل پنج ستاره پایتخت ایران است.

امکانات هتل استقلال تهران

رزرو هتل استقلال شما را در نزدیک‌ترین فاصله به مهمترین مرکز نمایشگاهی ایران مستقر خواهد کرد. این هتل تنها پنج دقیقه با صدا و سیما و نمایشگاه بین المللی تهران فاصله دارد. از طرفی فاصله این هتل تا بام تهران و تله کابین توچال بسیار کم است، دسترسی به اتوبان چمران که در ارتباط با اتوبا‌ن‌های همت، حکیم و هاشمی رفسنجانی (نیایش سابق) و نواب است این هتل را به سراسر تهران با دسترسی عالی متصل کرده است. امکانات دیگر هتل استقلال به جز نیازهای لازم یک هتل پنج ستاره به شرح زیر است:

  • برج غربی: 2 سوئیت بزرگ، 28 سوئیت کوچک، 175 اتاق دو نفره و 56 اتاق یک نفره
  • برج شرقی: 3 سوئیت بزرگ، 26 سوئیت کوچک، 159 اتاق دو نفره و 114 اتاق یک نفره
  • چهار تالار رستوران یاس، رستوران نوفل لوشاتو، پذیرایی یاس و دریای نور، که در بین این تالارها دریای نور بیشترین گنجایش (1000 نفر) را دارد.
  • همچنین هتل استقلال تهران دارای چهار رستوران دیگر و یک کافی شاپ در لابی آن است.
  • زمین تنیس در ضلع جنوب غربی که از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال است.
  • اتاق ماساژ
  • باشگاه بدن سازی
  • استخر سر پوشیده، سونا و جکوزی

البته هیچکدام از امکانات ورزشی رایگان نیست ولی هزینه آن برای مهمانان هتل، تقریبا یک سوم هزینه برای افرادی است که خارج از مجموعه قصد استفاده از خدمات را دارند. در حال حاضر سوئیت‌های کوچک با نام سوئیت معمولی و بزرگ با نام سوئیت رویال اجاره داده می‌شود.

رزرو هتل استقلال

رزرو هتل استقلال تهران از طریق سایت‌های رزرو اینترنتی هتل نظیر سایت جاباما امکان‌پذیر است. بدون تردید استفاده از این سایت‌ها به علت امکان مقایسه قیمت هتل استقلال تهران با دیگر هتل‌ها، باعث انتخاب بهتری و سنجیده‌تری برای شما خواهد شد.

نوشته هتل استقلال تهران را بیشتر بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.