هدفون Freelace هواوی همراه با گوشی‌های این شرکت به بازار عرضه خواهد شد

شرکت هواوی در مراسم معرفی محصولات جدید خود در پاریس اعلام کرد که هدفون‌های بی‌سیم خود را همراه با گوشی‌های جدید خود یعنی هواوی پی 30 به بازار عرضه خواهد کرد. این هدفون‌ها با نام Huawei Freelace در دسترس افراد قرار می‌گیرد. این محصول جدید از روش‌های ارتباطی بی‌سیم و یا از طریق پورت USB-C شارژ و استفاده می‌شود. البته این هدفون به‌طور کامل بی‌سیم نبوده و برای ارتباط دو گوشی هدفون، از یک سیم رابط در این محصول استفاده شده است.

هنگامی که برای اولین بار این هدفون را به گوشی‌ خود متصل می‌کنید، گزینه HiPair در تلفن فعال شده و هدفون‌ها با هندست هوشمند شما همگام‌سازی می‌شوند. این هدفون‌ها از پورت USB-C هم پشتیبانی کرده و از این پورت هم می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. البته این پورت توانایی شارژ کردن هدفون را دارد.

هدفون Freelace با گوشی‌های 9.2 میلی‌متری و کلیدهای کنترلی در سمت راست و چپ این هدفون به بازار رقابتی هدفون‌های بی‌سیم عرضه می‌شود. جنس هدفون جدید هواوی از آلیاژ نیکل و تیتانیوم بوده که با سیلیکون ترکیب شده است. جنس خاص و با‌کیفیت این هدفون مناسب ورزشکاران و کسانی است که تحرک زیادی دارند و باعث ایجاد یک تجربه خوب از هدفون بی‌سیم این شرکت در اشخاص می‌شود.

هدفون‌ جدید و با‌کیفیت هواوی گواهینامه IPX5 را دریافت کرده و این گواهینامه تایید کرد که هدفون‌های Freelace در برابر عرق بدن مقاوم بوده و قابلیت کم کردن نویزها و صداهای اضافی محیط این هدفون را برای استفاده در فضاهای شلوغ و در طی انجام فعالیت ورزشی به یک هدفون ایده‌آل تبدیل می‌کند.‌

البته قابلیت کم‌کردن نویزها و صداهای محیط به صورت عملی، تاثیر زیادی بر هدفون ندارند و شواهد نشان می‌دهند که هواوی قصد دارد تا از این قابلیت به عنوان یک نمایش تبلیغاتی استفاده کند.

یکی از نکات مثبت این هدفون باتری نسبتا قوی آن است. باتری این محصول توانایی 12 ساعت مکالمه و یا 18 ساعت پخش موسیقی با یکبار شارژ را به کاربر ارایه می‌دهد. همانند اکثر محصولات جدید در حوزه شارژ، تکنولوژی شارژ سریع در این محصول هم تعبیه شده و با 5 دقیقه شارژ کردن این هدفون می‌توان به یک موسیقی و یا فایل صوتی 4 دقیقه‌ای گوش کرد. هدفون جدید و جالب هواوی قابلیت شارژ از طریق پورت USB-C گوشی‌های سری پی 30 را هم دارد.

هدفون Freelace هواوی در چهار رنگ مختلف برای مطابقت با رنگ‌های چهارگانه گوشی‌های سری پی 30 این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته هدفون Freelace هواوی همراه با گوشی‌های این شرکت به بازار عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.